حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت TCL با موبایل جدید آلکاتل و فناوری جدید نمایشگر در CES 2019 حاضر خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آلکاتل

شرکت چینی TCL که برای ورود به بازار به جای سرمایه گذاری روی برند تصمیم به خرید دو برند آلکاتل و بلک بری گرفت، قرار است در نمایشگاه CES 2019 حضور قوی داشته باشد و علاوه بر معرفی موبایل جدید تحت برند آلکاتل، از یک فناوری نمایشگر جدید هم پرده بردارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

آلکاتل

آلکاتل

در حالی که نمایشگاه CES 2019 به صورت رسمی از پس فردا در لاس‌وگاس آغاز به فعالیت می کند، هنوز اطلاعات مخشصی از موبایل جدید آلکاتل وجود ندارد ولی در همین اندازه می دانیم که TCL می خواهد تحت این برند یک موبایل جدید برای CES 2019 داشته باشد. مشخص نیست که چه رده بندی دستگاهی هم رونمایی می شود اما با توجه به این مقدمات، برند آلکاتل و رده هایی که برای فعالیت آن می تواند جذاب باشد، احتمالا ما شاهد یک میان رده یا پایین رده متکی بر قیمت خوب باشیم.

شاید بدانید که TCL در زمینه تولید تلویزیون فعالیت می کند اما شاید ندانید که پنل های این تلویزیون ها توسط شرکت CSOT تامین می شود. چرا این اهمیت دارد؟ چون مالکیت این شرکت چینی CSOT، خود TCL است. همچنین سامسونگ در این شرکت سهم دارد.

فناوری نو نمایشگر که TCL به نمایشگاه CES 2019 خواهد آورد را می توان مربوط به این برند دانست. می توان در پس زمینه ذهن این را در نظر داشت که آن ها فناوری نمایشگاه نمایشگر منعطف را رونمایی کنند اما این فقط یک حدس از سوی من است و شاید اشتباه باشد.

نظر شما چیست؟ آلکاتل عموما در این نمایشگاه ها حضور ممتدی دارد ولی خیلی پر‌سر‌و‌صدا ظاهر نمی شود. فکر می کنید ۲۰۱۹ برای آن ها متفاوت تر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

شرکت tcl یه شرکت بسیار بزرگ و آینده داره احتمال اینکه این شرکت تامین کننده قطعات بقیه برند های چینی باشه خیلی زیاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)