حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آلکاتل از سه گوشی ارزان قیمت در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ رونمایی کرد

شرکت آلکاتل تقریبا در همان ابتدای شروع به کار همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ از گوشی‌های پرچمدار هوشمند جدید خود رونمایی کرد اما در سال جاری این شرکت فقط به معرفی چهار دستگاه تازه پرداخت که هیچ یک هم رد بالا نیستند.

از این چهار دستگاه سه گوشی در زمره گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت هستند و این در حالی است که دستگاه چهارم یک لپ تاپ دو در یک مجهز به ویندوز ۱۰ است.

۳۴۱۶۶-۷۳f48b44_945_556

این تلفن‌های مربوط به بخشی از مجموعه‌ گوشی‌های A و U آلکاتل هستند. گوشی Alcatel U5 دارای صفحه نمایش پنج اینچی با کیفیت وضوح ۴۸۰p، پردازنده هشت هسته‌ای، یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی پنج مگاپیکسلی است.

دو گوشی دیگر از نظر مشخصات تقریبا  شبیه به گوشی قبلی هستند و گوشی A3 مجهز به صفحه نمایش پنج اینچی، پردازنده هشت هسته‌ای ۱٫۲ GHz، یک گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو است.

۳۴۱۶۶-c7c5241d_345_250

گوشی مدل A5 اما صفحه نمایش بزرگ‌تر ۵٫۲ با کیفیت وضوح ۷۲۰ IPS، پردازنده هشت هسته‌ای ۱٫۵ GHz، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۲ گیگابایت رم و دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی دارد. برخلاف دو گوشی قبلی، گوشی مدل A5 مجهز به پنل LED است که تمام قسمت پشت گوشی را پوشانده است و به هنگام آمدن اعلان روشن می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/34166/alcatel-unveils-three-new-affordable-phones-at-mwc-2017/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار