حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۲۰۱۹ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و پورت USB C ارایه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | اپل، شایعات

دو هفته پیش بود که دیدیم پتنت استفاده همزمان از Touch ID و Face ID در آیفون و استفاده از Face ID در اپل واچ منتشر شد. اینکه اپل به Touch ID بازگردد کمی سخت باورپذیر است، حداقل برای سال ۲۰۱۹ اما امروز شایعه ای می گوید که آیفون ۲۰۱۹ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و پورت USB C ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

فریب دادن حسگر اثرانگشت

چهار ماه پیش بود که خواندیم اپل به این زودی ها از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده نخواهد کرد. با توجه به توسعه و موفقیت سیستم تشخیص چهره Face ID است گزارش قابل باور است اما این گزارش جدید هم آنچنان کم پشتوانه نیست.

گزارش جدید در فوربس و به نقل از معاونت Atherton Research منتشر شده که گفته می شود آیفون ۲۰۱۹ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و پورت USB C ارایه خواهد شد. هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم دوربین اصلی آیفون ۲۰۱۹ از نوع ToF بوده و با حسگر ۳ بعدی سونی همراه می شود. پورت USB C آیفون ۲۰۱۹ نیز پیش از این در شایعات دیده شده بود.

همچنین ما در ترنجی خواندیم که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر گلکسی اس ۱۰ حدودا ۳۰٪ از سطح نمایشگر را شامل می شود و حذف اسکنر عنبیه چشم احتمال دارد.

ما در ترنجی خواندیم که احتمالا آیفون ۲۰۱۹ با ناچ و آیفون ۲۰۲۰ با سوراخ نمایشگر ارایه می شود و طرح مفهومی آیفون ۲۰۱۹ را هم دیدیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شایعات آیفون ۲۰۱۹ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و پورت USB C صحیح است؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ronin

به نظرم بعیده اینکارو بکنه
اگرم بکنه یه ۲۰۰ دلار ناقابل برای متحول کردن دنیای موبایل میکشه رو گوشیاش

Amir Hossein

حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر یعنی افزایش قیمت نهایی محصول
بنظرم در آخر فیس آی دی حذف میشه مگر اینکه سنسورهای زیر نمایشگر به مرحله تجاری برسن

کهکشان

اپل جون یک سال عقبی گل من

Amin.light33

کدوم گوشی سامسونگ الان حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش داره؟

Jahandar

😂😂👌😂😂

علی شیخ زاده

من فکر میکنم اصلا اپل قصد حذف کردن سنسور اثر انگشت رو نداشته چون اون موقع سنسور اثر انگشت آماده بهره برداری نبود مجبور شد ایفون ها رو تنها با فیس آیدی معرفی کنه و بگه ما اصلا قصد استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نداشتیم.
شایعات، اخبار و مدارک لورفته از منابع معتبر از زمان گلکسی اس ۸ و ایفون ۱۰ مرتبا میگفتن اپل و سامسونگ در حال تلاش برای بردن اثر انگشت زیر نمایشگر هستن و در آخر هم گفتن کیفیت مطلوبی نداره اپل مجبور شد حذف کنه و سامسونگ به سال های بعد موکول کرد.
من شک ندارم اپل دیر یا زود دوباره حسگر اثر انگشت رو اضافه میکنه فقط منتظره به کیفیت مطلوب برسه این فناوری. درسته فیس آیدی موفق نشون داده ولی از لحاظ روانی و بازاریابی اثر انگشت زیر نمایشگر میتونه کمک بزرگی به آیفون کنه چرا که نبودش در مقابل اثر انگشت زیرنمایشگر پرچمداران و حتی میانرده های اندرویدی یک ضعف و نقطه منفی درنظر گرفته میشه بنابراین اعتقاد من اینه حتما اضافه میشه شاید یکم دیر ولی بالاخره شدنیه

ehsan1102000

شایعه:نوکیا 9 750یورو در اروپا

ahmad

با این وضعیت فروش اپل اصلا بعید نیس این حرکت اپل

Peiman

اگه برا ۲۰۱۹ همچین حرکتی بزنه واقعا خوبه ولی متاسفانه قیمت رو افزایش میده😑

HasanHoseinPoor

تایپ‌ سی بشه عالیه
اینطور‌ کابل های متفاوت‌ کمتر میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)