حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات بیشتری درباره عمر باتری آیفون ۱۱ آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس در مقایسه با نسل های قبل

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل

دیشب در ترنجی خواندیم که عمر باتری آیفون ۱۱ با آیفون ۱۱ پرو و آیفون۱۱ پرو مکس بهتر از نسل قبل است. حالا اما جزئیات بیشتری درباره عمر باتری آیفون ۱۱ آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس در مقایسه با نسل های قبل منتشر شده که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

عمر باتری آیفون ۱۱

عمر باتری آیفون ۱۱

عمر باتری آیفون ۱۱

اپل چندی پیش به صورت رسمی از پرچمداران جدید خود یعنی خانواده آیفون ۱۱ رونمایی کرد. در این میان نکات جالبی درباره مشخصات باتری گفته شد که تعجب افراد حاضر در سالن را چند برابر کرد. شاید جالب باشد بدانید که آیفون ۱۱ پرو مکس، از قوی ترین باتری که اپل تاکنون به خود دیده است بهره می برد.

هر سه مدل جدید آیفون امسال به باتری های قدرتمندی مجهز شده اند. مسئولین اپل در مراسم دیشب بارها به این موضوع اشاره کردند. طبق گفته آن ها، میزان شارژدهی باتری آیفون 11 پرو مکس حدودا 5 ساعت بیشتر از آیفون XS مکس است. آیفون 11 پرو و آیفون ۱۱ معمولی نیز به ترتیب شارژدهی بیشتری نسبت به آیفون XS و آیفون XR دارند.

اپل همچنین روش جدیدی را برای اندازه گیری میزان شارژدهی ارائه داده است. بدین ترتیب که محاسبات مربوطه به جای آنکه بر اساس مدت زمان مکالمه و مصرف اینترنت انجام شود، اکنون بر اساس پخش صوت و پخش تصویر صورت می گیرد. در جدول زیر می توانید میزان شارژدهی باتری آیفون ۱۱ پرو مکس را با مدل های دیگر مقایسه کنید. همانطور که می بینید، آیفون ۱۱پرو مکس از این نظر، نسبت به کلیه گوشی های آیفون برتری قابل توجهی دارد.

آیفون ۱۱

آیفون ۱۱

شارژر سریع ۱۸ واتی برای مدل های پرو و شارژر فوق آهسته ۵ واتی برای آیفون ۱۱

لازم به ذکر است؛ آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس همراه با یک شارژر سریع ۱۸ واتی درون جعبه به فروش می رسند. بنابراین کاربران قادر خواهند بود تا در عرض نیم ساعت، گوشی خود را 50 درصد شارژ کنند. یکی از خبرهای بد مراسم این بود که آیفون ۱۱ با همان شارژر فوق آهسته ۵ واتی به بازار می آید. البته ناگفته نماند که هر سه این محصولات، از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند.

نظر شما چیست؟ عمر باتری آیفون های ۲۰۱۹ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

صفحه‌نمایش HD LCD
شارژر 5 واتی
رم 4
حافظه 64
نمی‌دونم چطوری شده 700 دلار
گوشیهای 200 دلاری مشخصات بهتری دارن
تنها برتری آیفون 11 نسبت به گوشیهای 200 دلاری پردازنده a13 هست

_V_

کیفیت ساخت
دوربین اصلی/سلفی
پرفورمنس
ios
اسپیکر
میکروفون

pouya

از دیشب خودت کشتی انقد کوبیدی خب برو اندروید بگیر

با 700 دلار صاحب پرچم دار میشی

Soraygoular

الان که فکر میکنم شارژر نوت ۱۰ حدود ۹ برابر از همه ایفون ها جز این دوتا مدل پرو سریعتر بود 😂 و البته ۵۵ وات هواوی و شیاومی هم ۱۱ برابر که واووو حتی توی شارژر سریع هم باز ۳ برابر قدرت بیشتری داره ۱۸ رو سه برابر کنیم میشه ۵۴⁦🤦🏻‍♂️⁩
البته خوب همه چیز هم قدرت شارژر نیست و به عوامل زیادی از جمله حجم باتری و کنترل دما و خیلی چیزای دیگه بستگی داره ولی خوب توی همین مقایسه اعدادی واقعا اول یازم عقبه مخصوصا که اکثر گوشی های اندرویدی دارن خنک کننده میزارن و همین به سرعت شارژ و مدت شارژ نگه داشتن خیلی کمک‌ میکنه

Soraygoular

اپل باز هم عقبه*

online_wireless

باتریش عالی شده و فکر کنم بالاترین امتیازارو بگیره مثل سخت افزار قویش

علی شیخ زاده

برخلاف نظرات بقیه دوستان من فکر میکنم هرسه مدل آیفون جدید عالی هستن خصوصا تو دوربین و باتری
البته درسته خیلی گرون هستن نسبت به مشخصات
من حتی این طراحی رو زشت نمیدونم یه جورایی خاصه

Dr.Nazer

موافقم..👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)