حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ نمایشگاه CES 2019

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | CES 2019، تقویم

نمایشگاه CES لاس وگاس عموما هفته دوم ماه اول سال میلادی برگزار می شود و سابقه طولانی دارد. اولین نمایشگاه CES سال ۱۹۶۷ برگزار شده است و تا کنون به عنوان مهم ترین نمایشگاه فناوری امریکا شناخته می شود. این نمایشگاه امسال هم برگزار خواهد شد و در ادامه تاریخ نمایشگاه CES 2019 را مرور خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

نمایشگاه CES 2019

نمایشگاه CES 2019

نمایشگاه بین‌المللی سی‌ئی‌اس (CES عبارت کوتاه شدهٔ Consumer Electronics Show) به معنای نمایشگاه الکترونیک مصرفی می‌باشد. عمدهٔ کار این نمایشگاه عرضه نو آوری‌ها در زمینه تکنولوژی است. این نمایشگاه در هفت ژانویه هر سال (نوزدهم دی ماه) شروع به کار می‌کند. محل کنونی این نمایشگاه در درهٔ لاس وگاس ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این نمایشگاه بازید برای عموم ندارد و فقط با مجوز می‌توان وارد آن شد.

نمایشگاه بین‌المللی سی‌ای‌اس انجمنی جهانی برای افرادی است که می‌خواهند در صنعت فناوری به پیشرفت و شکوفایی دست یابند و خود را به دنیا و مشتاقان فناوری معرفی کنند. این نمایشگاه هر ساله در لاس وگاس برگزار می‌شود که بیش از ۴۰ سال به عنوان مکانی تأیید شده به مبتکران و فناوری‌های موفق خدمت می‌کند. این سکوی جهانی معرّف و پذیرای ابتکارات نسل‌های آینده در بازار خواهد بود.

بیش از ۳۵۰۰ شرکت‌کننده از این نمایشگاه میان‌کشوری به عنوان ویترین خود بهره می‌برند که از این میان می‌توان به تولیدکنندگان، طراحان، تأمین‌کنندگان بخش سخت‌افزاری فناوری، سیستم انتقال فناوری اطلاعات و فراتر از آن به فراهمایی‌های ۲۵۰ جلسه‌ای همراه با صد و پنجاه هزار شرکت‌کننده از ۱۴۰ کشور مختلف جهان اشاره کرد. ازآنجایی‌که این گردهمایی نمایندهٔ صنعت ۲۸۰ میلیارد دلاری تجهیزات الکترونیکی در امریکاست و توسط انجمن تجهیزات الکترونیکی مصرف‌کنندگان و انجمن تجاری فناوری، تولید و پشتیبانی می‌شود، توانسته توجه سران تجاری و ایده پردازان پیش‌کسوت را به میز خطابه جلب کند که پشت آن مسائل مرتبط با این صنعت مورد بحث قرار می‌گیرند.

تاریخ نمایشگاه CES 2019 از ۱۸ تا ۲۲ دی ماه خواهد بود

طبق معمول اخبار مربوط به این نمایشگاه هیجان انگیز فناوری را می توانید از ترنجی دنبال کنید، پیشاپیش از همراهی شما خوشحال و متشکرم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)