حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابعاد گلکسی اس ۱۰ پلاس چقدر بزرگ است؟

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

یکی از سوال های اصلی پیرامون گلکسی اس ۱۰ پلاس این است که چه اندازه ای خواهد بود؟ این مدل پلاس سامسونگ که احتمالا نمایشگر ۶.۴۴ اینچی خواهد داشت، آیا از گلکسی نوت ۹ بزرگ تر است؟ در مقایسه با گلکسی اس ۹ پلاس چطور؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم ابعاد گلکسی اس ۱۰ پلاس چقدر بزرگ است؟

تا کنون تنها داده های ملموس درباره خانواده گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس را می توان قاب و گلس آن ها دانست. یکی از منابع معتبر نزدیک به سامسونگ قاب گلکسی اس ۱۰ پلاس را با سه موبایل گلکسی نوت ۹، گلکسی اس ۹ پلاس و اوپو Find X مقایسه می کند.

 ابعاد گلکسی اس ۱۰ پلاس از گلکسی نوت ۹ کوچکتر است

همانطور که می بینید قاب گلکسی اس ۱۰ پلاس برای گلکسی نوت ۹ کوچک تر است و این در حالی است که نمایشگر آن تقریبا برابر است. دلیل را می توان در عدم حضور قلم S Pen در گلکسی اس ۱۰ پلاس و البته حاشیه کمتر دانست. همچنین می بینید که گلکسی اس ۱۰ پلاس دوربین افقی دارد اما گلکسی اس ۹ پلاس دوربین عمودی که قبلا دلیل را در ترنجی خواندیم. در حقیقت سامسونگ برای جای دادن باتری بزرگتر، طراحی افقی دوربین را پیش گرفته است.

در مقایسه با گلکسی اس ۹ پلاس می بینیم که قاب گلکسی اس ۱۰ پلاس کاملا اندازه پرچمدار قبلی سامسونگ است و این نشان می دهد که اگر با گلکسی اس ۹ پلاس مشکلی ندارید پس با گلکسی اس ۱۰ پلاس هم مشکلی نخواهید داشت. در مقایسه با اوپو فایند ایکس نیز می بینیم که ابعاد گلکسی اس ۱۰ پلاس تقریبا برابر آن است.

حضور جک ۳.۵ میلی متری صدا روی لبه پایین قاب گلکسی اس ۱۰ پلاس می تواند همچنان برای ما جذاب باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی اس ۱۰ پلاس با این طراحی، دستگاه جذابی است؟ شما از نظر ارگونومی گلکسی اس ۹ را می پسندیدید یا گلکسی اس ۹ پلاس را؟ رای من روی برادر کوچکتر است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

من اس ۹ پلاس چون دستام خیلی بزرگه.
کم کم مدل های پلاس و پرو برند ها میرسه به نزدیک ۷ اینچ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)