حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ تینکیو از فردا ۱۱ دی ماه آغاز می شود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت اندروید 9، ال‌جی

سه روز پیش بود که در ترنجی در اظهار نظر کلی شنیدیم که آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ تا پیش از نوروز ۹۸ ارایه می شود. امشب اما خبر خوش برای کاربران ال جی به صورت رسمی ارایه شده است. خبر می رسد که آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ تینکیو از فردا ۱۱ دی ماه آغاز می شود و در ادامه در ادامه با هم درباره آن بیشتر صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت ال جی جی ۷ در کره به صورت آزمایشی ارایه شده بود و نگاهی ویدیویی به آن داشتیم. این آپدیت که رابط کاربری جدید ال جی را به همراه دارد هنوز درباره ویژگی های جدید خود سخن رسمی عنوان نکرده است.

ال جی امروز به صورت رسمی اعلام کرده است که سال ۲۰۱۹ را با ارایه آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ آغاز خواهد کرد. این آپدیت از فردا ۱ ژانویه یا ۱۱ دی ماه ۹۷ به صورت رسمی و OTA ارایه خواهد شد.

انتظار می رود که این شرکت کره ای اولین ارایه آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ را در کشور خود ارایه کند. کاربران کشورهای دیگر این آپدیت را در هفته های آتی دریافت خواهند کرد. هنوز اطلاعات دقیقی درباره آپدیت مذکور وجود ندارد اما به محض ارایه اطلاعات بیشتر، آن را با هم شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

به نظر می رسد سرعت عمل ال جی در ارایه آپدیت اندروید جدی آنقدرها هم افت نداشته است، نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)