حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ تا پیش از نوروز ۹۸ ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، ال‌جی

حدودا ۶ هفته پیش بود که آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ وان (LG G7 One) رسما عرضه شد. این دستگاه اولین آپدیت اندروید ۹ ال جی را دریافت کرد و دلیل آن حضور در پروژه اندروید وان بود. سه هفته پیش بود که آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ را در ویدیویی دیدیم و حالا امروز خبر می رسد که آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ تا پیش از نوروز ۹۸ ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۹

آپدیت اندروید ۹

در حالی که ال جی در سال های گذشته یکی از پیشروترین ها در ارایه آپدیت اندروید نسخه جدید بود به نظر می رسد حداقل برای آپدیت اندروید ۹ اینطور نیست. ال جی نیز مانند سامسونگ و هوآوی رابط کاربری ویژه خود را دارد که این نیز یکی از موارد کند کننده ارایه آپدیت نسخه جدید سیستم عامل می تواند باشد. البته از یاد نبرید که پروژه تربل گوگل برای ال جی جی ۷ وجود داشت و این باید باعث سرعت بیشتر ارایه آپدیت اندروید ۹ شود.

ال جی به تازگی رسما تایید کرده است که آپدیت اندروید ۹ ال جی جی ۷ (LG G7) در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ ارایه خواهد شد اما تاریخ دقیق مشخص نشده است. این نشان می دهد که شاید آپدیت اندروید ۹ ال جی G7 خیلی نزدیک نباشد. همچنین در نظر داشته باشید که عموما اولین ارایه آپدیت اندروید ۹ ال جی در کره منتشر خواهد شد و سپس به بازار جهانی می رسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دلیل افت عملکرد نسبی ال جی در ارایه آپدیت نسخه جدید سیستم عامل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

الجی کلا کمرنگ شده خبری ام از میان رده و پایین رده جدید نیست

Mr. Dandelion

ال جی حتما تصمیمات مهمی گرفته و داره سیاست خودشو تغییر میده. و بدون شک باید منتظر شگفت زده شدن با محصولات بعدی ال جی باشیم هم تو سری وی و هم جی. چون وقتی کلید پشت رو از جی 5 حذف کرد به جاش طراحی ماژولار رو ارائه کرد! ممکنه به ذائقه بعضیا خوش نیومده باشه اما یک گام بلند در جهت پیشرفت و ارائه فناوری های مدرن و متفاوت برداشته شد. یعنی کلیدهای پشت که فقط یه تغییر ساده تو طراحی بودن، قربانی طراحی ماژولار شد که یک تحول بزرگ حساب میشد.

Mr. Dandelion

ضمنا این که اوالا ال جی نمیخاد سیاست های غلط و ناپایدار برندهای دیگه رو کپی کنه. دوما این که قبلا در زمینه رقابت تلفن هوشمند هیچ ادعایی نداشته و الان حدود 2 الی 3 ساله به طور جدی وارد رقابت شده. از زمانی که سری جی معرفی شد و جی 4 با کلیدهای پشت و امکانات عالیش تونست مشتریای زیادی رو جذب کنه. حالا هم تصمیم گرفته ذایقه مشتریا رو بشناسه و نسبت به محصولاتی که ارائه میده و زبان و امضای خاص خودش در طراحی ، بتونه تغییرات در محصولات ارائه بده. پس نیاز به آزمون و خطا داره تا راه بیفته. قطعا تا شکست نخوره به موفقیت نمیرسه.

نیما عرفانی

واقعا نمی‌فهمم چرا الجی جدیدا داره رو آپدیت ضعیف عمل میکنه ، جی ۷ باید همزمان یا زودتر از إس ۹ آپدیت میداد نه اینکه ۳ ماه دیرتر آپدیتش عرضه بشه . از طرفی هم إلجی وی ۴۰ که پرچمدارشه هنوز مشخص نشده دقیقا کی براش آپدیت میاد . قبلا در این زمینه الجی خیلی خوب آپدیت میداد. خبر بدی بود.

Mr. Dandelion

فرودین ماه امسال بود که ال‌جی امروز اعلام کرد درب‌های مرکز ارتقای نرم‌افزاری جدیدش را در کره جنوبی گشوده است؛ این مرکز اولین تأسیسات در نوع خود است که با هدف ارائه آپدیت‌های سریع‌تر و به موقع‌تر برای به‌روزرسانی سیستم عامل تلفن هوشمند و نرم‌افزارها به مشتریان سراسر جهان پایه‌گذاری شده است.
مرکز ارتقای نرم‌افزاری ال‌جی در مجتمع تحقیق و توسعه جدید ال‌جی واقع در ماگوک-دانگ سئول غربی ساخته شده و تنها یکی از شیوه‌های نشان دادن تعهد ال‌جی به برآورده کردن نیاز مشتریان است.

Mr. Dandelion

مرکز ارتقای نرم‌افزاری ال‌جی نه تنها با توسعه و ارائه آپدیت‌های مرتب سیستم عامل برای تلفن‌های هوشمند ال‌جی فعالیت می‌کند بلکه مسئولیت اطمینان از تجربه کاربری پایدار در دستگاه‌های ال‌جی را به واسطه آزمودن ثبات و سازگاری بین نرم‌افزار و سخت‌افزار بعد از آپدیت‌ها بر عهده دارد.
احداث این مرکز به ال‌جی امکان ارائه به روز رسانی‌های سیستم عامل را با سرعت بیشتر در کشورهایی که تلفن‌های هوشمند ال‌جی عرضه می‌شوند را ارائه می‌دهد تا مشتریان سراسر دنیا مطمئن باشند که خدمات کیفی یکسانی را هر جا که باشند دریافت می‌کنند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)