حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) با سوراخ نمایشگر لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

هر چند مدت زمان زیادی از معرفی نسل قبلی خانواده جدید موتورولا پی (Motorola P) نمی گذرد اما امروز موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) با سوراخ نمایشگر لو رفته که می تواند یک دستگاه جالبی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

چهار ماه پیش بود که موتورولا پی 30 (Motorola P30) رسما معرفی شد و دستگاه جالبی بود. در حال حاضر به نظر می رسد موتورولا که تحت مالکیت لنوو است می خواهد ترندی حرکت کند. در حال حاضر گلکسی A8s از سامسونگ، نوا ۴ از هوآوی و ویوو ۲۰ از آنر با سوراخ نمایشگر ارایه شده اند و اگر موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) به موقع ارایه شود، جز ۵ دستگاه اولیه با این ترند خواهد بود.

موتورولا پی ۴۰

موتورولا پی ۴۰

در این رندر که از Onleak برای موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) لو رفته ما حاشیه های قابل توجهی برای نمایشگر چه در لبه بالا و چه در لبه پایین وجود را می بینیم. این ما را به سوال وا میدارد که چرا اصلا باید سوراخ نمایشگر آن هم به این قطر وجود داشته باشد؟ به هر شکل این انتخاب موتورولا برای ترندی تر بودن است.

حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی موتورولا P40 قرار دارد و دوربین دوگانه روی قاب پشتی کمی برجسته است و قاب پشتی دو لبه خمیپه بوده تا ارگونومی بهتری داشته باشد.

به نظر می رسد لبه بالا موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) جک ۳.۵ میلی متری صدا وجود دارد. نمایشگر موتورولا پی ۴۰ برابر ۶.۲ اینچ است و سوراخ نمایشگر بالای آن میزبان دوربین سلفی است. باتری موتورولا پی ۴۰ برابر ۳۰۰۰ میلی آمپر حجم خواهد داشت.

رزلوشن دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در ترکیب دوربین دوگانه موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) گزارش شده است

در حالی که دوربین سلفی رزلوشن مشخصی ندارد اما رزلوشن دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در ترکیب دوربین دوگانه موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) گزارش شده است. در ادامه دیگر رندرهای موتورولا پی ۴۰ را با هم می بینیم:

نظر شما چیست؟ فکر می کنید موتورولا پی ۴۰ (Motorola P40) دستگاه جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

زیبا و لوکس

CAPCOM

طراحیش عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)