حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در حال توسعه ساعت هوشمتد و تبلت های جدید است

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

مدتی هست که تبلت ها و ساعت های هوشمند سامسونگ کم سروصدا هستند و احتمالا شما هم احساس کرده اید که نیاز به یک معرف جدید وجود دارد. امروز خبر می رسد که سامسونگ در حال توسعه ساعت هوشمتد و تبلت های جدید است و اطلاعاتی درباره مدل های عدد و رنگ بندی آن ها منتشر شده است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ

اگر بخواهیم به صورت خلاصه به شما بگوییم، سامسونگ در حال توسعه ۳ ساعت هوشمند و ۵ تبلت است. ابتدا درباره ساعت های هوشمند این شرکت صحبت می کنیم.

سه مدل با مدل های عددی SM-R370، SM-R375 و SM-R500 برای ساعت های هوشمند جدید سامسونگ عنوان می شود. دو مدل اول احتمالا ساعت هوشمندی مانند گیر فیت (Gear Fit) باشند که چیزی بین دستبند هوشمند و ساعت هوشمند قرار می گیرد. رنگ بندی این دو مدل سفید، مشکی، نقره ای و زرد است. رنگ زرد پیش از این برای گلکسی اس ۱۰ لایت نیز عنوان شده بود.

برای ساعت هوشمند سامسونگ SM-R500 سامسونگ که با نام سامسونگ پالس (Samsung Pulse) می شناسیمش رنگ های طلایی، نقره ای، مشکی و سبز ارایه خواهد شد. رنگ سبز زمردی در گلکسی A8s ارایه شد و به نظر می رسد که برای خانواده گلکسی اس ۱۰ نیز ارایه شود.

تبلت سامسونگ

تبلت سامسونگ

اما برای تبلت های جدید سامسونگ سه مدل با مدل های عددی SM-T515، SM-T720 و SM-T725 عنوان می شود. اینجا که احتمالا یک پایین رده تر در خانواده SM-T5XX داریم و دو بالارده تر در SM-T7XX اما اطلاعاتی زیادی درباره خود دستگاه ها وجود ندارد اما اینکه متصور شویم سامسونگ هم حاشیه نمایشگر تبلت ها خود را کمتر کنید، آن چنان حدس بیراهی نیست.

مدل تبلت SM-T515 سامسونگ در دو رنگ مشکی و نقره ای ارایه خواهد شد. مدل های SM-T720 و SM-T725 رنگ های خاکستری و مشکی به همراه حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی را ارایه می کند.

گفتیم ۵ تبلت و بله، دو مدل دیگر که برای تبلت های جدید سامسونگ می شنویم SM-P200 و SM-P205 که در خانواده گلکسی تب ای (Galaxy Tab A) خواهد نشست. این دو دستگاه در رنگ های خاکستری و مشکی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارند.

انتظار می رود که این دستگاه در MWC 2019 بارسلون رونمایی شوند اما اینکه CES 2019 نیز میزبان بخشی از آن ها باشد خیلی دور از ذهن نیست. نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ با توسعه ساعت هوشمتد و تبلت های جدید بتواند سهم بیشتری از بازار را کسب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

سامسونگ جدیدا در حال توسعه ی خیلی چیزا هستش ! ?‍♂️?
به نظرم باید نسل جدید ایرباد بیسیم iconx هم معرفی کنه . در هرصورت لذتش برای بهتر از ما( دوستان خارجی) هستش، وقتی یه چیزی معرفی میشه تا بیاد ایران , مدل جدیدش معرفی شده !

ahmad

کاش واسه خودش یه سیستم عامل توسعه بده

Amin

تایزن که از سال ۲۰۱۲ داره توسعه می‌ده.
یعنی ۷ سال پیش

CAPCOM

سامسونگ همیشه در صدر باقی میمونه عملکرد خوب و تولید محصولات متنوع باعث میشه سهمش تو بازار ازاین بیشتر بشه
سیستم عامل تایزن الان فقط برای تلویزیون های هوشمند این شرکت است
همیشه آرزو داشتم بتونه پنل آمولد رو برای تلویزیون هاش توسعه بده
اگه شرکتی سیستم عامل جدید توسعه بده باشکست روبرو خواهد شد چون بازار در دست اندروید و آ او اس است

Amin

خیر.
سیستم‌عامل تایزن الان روی بعضی از گوشی‌های پایین‌رده‌ی سامسونگ هم هست.
روی ساعت هوشمندش هم هست.
روی یخچالش هم هست.
روی تخته‌ی هوشمندش هم هست.
و قراره روی باقی لوازمش هم بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)