حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درون هوآوی میت ۲۰ پرو را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | تماشا کنید، هواوی

ما با هم در ترنجی کالبدشکافی هوآوی میت ۲۰ پرو را دیدیم و پس از آن کالبدشکافی هوآوی میت ۲۰ پرو در iFixit و امتیاز تعمیرپذیری ۴ از ۱۰ را شاهد بودیم. امشب اما می خواهیم از نگاه دوربین JerryRigEveryThing به درون هوآوی میت ۲۰ پرو نگاه کنیم، با ترنجی همراه باشید.

موضوعی که شخصا خیلی دوست داشتم درباره هوآوی میت ۲۰ پرو از درون آن ببینیم، بلندگوی لبه پایین آن که با پورت USB C ادغام شده، بود. در این ویدیو کالبدشکافی هوآوی میت ۲۰ پرو توسط JerryRigEveryThing علاوه بر آن نکته جالب دیگری را نیز می بینیم که مربوط به نقطه قوت اساسی این دستگاه می شود، دوربین سه گانه!

جالب است که در دوربین سه گانه هوآوی میت ۲۰ پرو فقط و فقط دوربین تله ۸۰ میلی متری که وظیفه زوم ۳ برابر اپتیکال (نسبت به لنز اصلی) را دارد. دوربین زاویه دید عریض که عموما روی موبایل ها لرزشگیر اپتیکال ندارد اما دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی می توانست با لرزشگیر اپتیکال ارایه شود که خروجی بهتری بدهد.

فرستنده مادون قرمز نیز از دیگر جزییاتی است که در هوآوی میت ۲۰ پرو به سبب سلیقه بازار وطن این شرکت چینی حتی با وجود حذف جک ۳.۵ میلی متری، روی این پرچمدار حضور دارد.

در کیفیت ساخت هوآوی میت ۲۰ پرو نمی توان ایرادی پیدا کرد و این قطعا برای آن ها باعث افتخار و غرور برانگیز است. نظر شما چیست؟ هوآوی میت ۲۰ پرو را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

با این بلایی که سر بلنگو آورده فکر کنم حجم صدا پایین باشه

alireza bayat

در کیفیت ساخت هواوی خیلی ایراد بزرگ داره اونم صفحه نمایش گوشی سبز میشه دوستم میت 20 پرو به هزار مکافات گرفت دید که صفحه نمایش سبز هست بجز صفحه نمايش کیفیت ساخت خوبی داره اما از نظر من یک گوشی هوشمند 60درصد به صفحه نمایش گوشی هست

ahmad

تو همه دستگاه ها گزارش نشده بعضیاشون این مشکل رو دارن

alireza bayat

منم نميگم همه‌ش مشکل داره اما آقا سینا عطایی با قاطعیت میگه در کیفیت ساخت هواوی mate20pro نمی توان ایرادی پیدا کرد فکر کنم طرفدار هواوی هست?

علی شیخ زاده

باید الکی میگفتی این گوشی پر از عیب و ایراد هست تا بعضی دوستان ناراحت نشن ?

Amin

شایدم باید مثل شما سینه‌چاکانه ازش دفاع کنن (مثل الان) تا امثال شما راضی باشه.

Amin

ایرادی نیست جناب عطا‌یی ولی توی ساخت خیلی از برندهای دیگه هم ایرادی نیست.
ولی خب شما این حرفا رو برای هر برندی نمی‌گید?
اینکه چرا اینهمه تو این سایت داره از هوآوی طرفداری می‌شه نهایتا به ضرر خودتون تموم می‌شه.

علی شیخ زاده

عاشق این گوشی هستم مخصوصا طراحی پشتی.
توی پست قبلی میت ۲۰ پرو رو برمیگردونه پشتش عین الماس خودنمایی میکنه.
به نظر من تنها ایراد این گوشی خمیده بودنش هست اگه تخت بود دیگه این مشکل سبز شدن هم پیدا نمیشد الان میت ۲۰ ایکس نمایشگر تخت داره خیلیم زیبا تره مشکل نمایشگر هم نداره

alireza bayat

ای تایید شد??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)