حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی هوآوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 21 دیدگاه | هواوی

شاید محصولات چینی ها برای مراجع بررسی کننده امریکایی خیلی جذاب نباشد و البته این بی ارتباط به عرضه محدود و مخاطب پایین آن ها نیست اما چین آنقدر بزرگ هست که برای هر نیازی اقلا یک پاسخ وجود داشته باشد! برای مثال کالبدشکافی هوآوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro) توسط یک سایت چینی انجام شده است و این فرصت خوبی است برای نگاهی به درون دومین برند پرفروش موبایل دنیا! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بلندگوی اصلی هوآوی میت ۲۰ پرو

بلندگوی اصلی هوآوی میت ۲۰ پرو

برای من جذاب ترین بخش طراحی هوآوی میت ۲۰ پرو شاید نه نمایشگر دو لبه خمیده آن باشد و نه رنگ گرادیانت طورش، بلکه طرح نو دوربین سه گانه مربعی یا نوآوری قرار دادن بلندگوی اصلی در پورت USB Type c باشد. هر چند در این کالبدشکافی هم اشاره ای به اینکه خروجی صدا در حالی که دستگاه به شارژ است، چطور خواهد بود نشده است اما گفته می شود که سازنده بلندگوهای هوآوی میت ۲۰ پرو شرکت AAC یعنی همان شرکت تولیدکننده بلندگوهای آیفون اپل است.

همچنین همانطور که در تصویر بالا و تصویر اصلی مطلب می بینید، دوربین سه گانه هوآوی میت ۲۰ پرو زیر قاب پشتی از نظر اندازه بسیار متفاوت اند اما هوآوی جهت حفظ نظم در طراحی، روزنه هر دوربین در قاب پشتی را برابر در نظر گرفته است … آ … هی سامسونگ تو هم در گلکسی نوت ۹ می توانستی را حال مشابهی داشته باشی!

باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری هوآوی میت ۲۰ پرو را در تصویر بالا می بینید که تضمین یک عمر باتری خیلی خوب را به شما می دهد. حافظه رم ساخت سامسونگ و نمایشگر دو لبه خمیده OLED آن ساخت BOE یا LG است. در نهایت اگر دوست دارید با جزییات تمام کالبدشکافی هوآوی میت ۲۰ پرو را ببینید می توانید از لینک زیر ۹۳ عکس و عکس متحرک را ببینید:

کالبد شکافی هوآوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro)

متاسفانه این کالبدشکافی iFixit نیست که امتیاز تعمیرپذیری بدهد اما مشخصا تعمیر هوآوی میت ۲۰ پرو خیلی ساده نیست. نظر شما درباره هوآوی میت ۲۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

متن رو کامل ترجمه نکردین چیز های جالبی بود توش مثل مجهز بودن هر ۳ دوربین به oisوeisیا این که هواوی
از یک سپر مثبت در مادربرد استفاده کرده است تا از گرد و غبار و سایر عناصر خطرناک محافظت کند. در زیر آن، Huawei Kirin 980 با 8GB LPDD4RX 2133 MHz را اضافه کرده است. ما همچنین می توانیم یک آداپتور WiFi و 2 × 2 پورت MIMO را ببینیم و…
در هر صورت متن کاملش تو لینک زیر هست

https://www.gizmochina.com/2018/11/02/huawei-mate-20-pro-is-easy-to-fix-reveals-a-teardown/

کهکشان

دوربین لایکا ، رم سامسونگ ، صفحه الجی یا boe پردازنده tsmc

به به چ مونتاژی !

نیما عرفانی

سلام
صرفا جهت اطلاع دوست عزیز
شرکت بزرگی همچون اپل هم در محصولاتش الخصوص آیفون ها همین سیاست رو درپیش داره و برای هرقطعه از سخت افزارش از یک یا چندین شرکت مطرح برای تولید قطعات با کیفیت استفاده میکنه و خودش کاره طراحی و توسعه ی قطعاتش رو برعهده داره.
سنسور دوربین ساخت سونی
صفحه نمایش در اولویت اول ساخت سامسونگ و در برخی مدل ها ساخت الجی( از سال دیگه تقریبا 50-50 میشه و برندهای دیگر همچون BOE و Sharp نیز اضافه میشن )
پردازنده ساخت tsmc و سامسونگ ( از سال دیگه کلا میشه tsmc )
رم و حافظه داخلی ساخت سامسونگ و توشیبا
خط تولید در کارخانه فاکسکان
من کامنت های شمارو در پست های مختلف ترنجی مشاهده کردم و اینجور نشون میده که شما کلا مخالف هواوی و پیشرفت های این برند بزرگ چینی هستین و همیشه تمام تلاشتون رو انجام میدین تا از برندی که بهش علاقه دارین دفاع کنید و برندهای دیگر الخصوص هواوی رو به روش های مختلف به تمسخر بگیرین. در حالی که شما کدوم برند رو سراغ دارین که در طی 3 سال اینقدر پیشرفت داشته باشه به طوری که تونسته باشه جایگاه اپل رو در رتبه ی دوم بگیره و حتی فاصلشو با رتبه ی اول که همون برند مورد علاقه ی شماست کم و کمتر کنه؟؟؟هواوی اگر با مشکل عدم عرضه در آمریکا مواجه نمیشد میتونست جایگاه خودش رو به رتبه اول برسونه و هم در فروش و محبوبیت بالاتر از بسیاری از برندهای سرشناس دیگر قرار بگیره.
من این کامنت رو بدون تعصب بر برند خاصی گفتم و اعتقاد دارم تمامی برندها مورد احترام هستن و با وجود تمام این شرکت ها هست که رقابت در حوزه ی تکنولوژی صورت گرفته و در طی زمان شاهد معرفی محصولات هیجان انگیزی از همه ی برندها هستیم.
خواهشا بدون تعصب نظر بدین، همه ی برندها با ارزشن کما اینکه حتی اگر چینی باشن، چینی درجه یک به حساب میان و با کامنت های منفیه شما در جهت خدشه دار کردن ذهنیت سایر دوستان به این برند و متقابلاً بالابردن پرچم برند مورد علاقتون چیزی از ارزش های دیگر برندها کم نمیکنه .
با تشکر

کهکشان

دوست عزیز گفتی پردازنده اپل ساخت tsmc و سامسونگ و سال آینده میشه tsmc ! با ارزش پوزش دوساله که فقط tsmc براش میزنه ! نمیدونم سال آینده رو از کجا آوردی
در مورد صفحه نمایش با این همه مشکلات الجی فکر نکنم اگل بره سراغش
سوما فروش هواوی در آمریکا ممنوع نیست فقط توسط اپراتور ها اونم بخاطر عدم امنیت و کیفیت لازم ممنوعه ! و فکر نکنم اپراتور ها اثیر زیادی در تعداد فروش در مقایسه با آزادش داشته باشن
سوما اپل که فقط سیستم عاملشو خودش میزنه هزینه زیادی صرف تحقیق و توسعه نکرده یه جوری میگی وقتشونو صرف مونتاژ میکنن که به تحقیق و توسعه برست انگار بقیه نکردن
فروش خوب هواوی بخاطر مردم چینه نه فروش جهانی
شما تصور کن چین بیشتر از یک میلیارد جمعیت داره اگه فقط دو سوم مردم چین هواوی بخرن از نظر تعداد فروش دو برابر سامسونگ میفروشه ! پس اینا جای افتخار نداره
نمیدونم شما پیشرفت رو در چی میبینی ؟ نمره ای که از دگزو گرفته ؟ یا امار فروش چینیش ؟
من مخالف پیشرفت برندای دیگه نیستم
فقط حرفم اینه الکی یه چیزیو گنده نکنین ! تا دیروز اپل پاره آجر هم میداد بیرون میگفتن خدای فن آوریه امروز شده هواوی !
شما یه نگا به میت 20 پرو بنداز ! اثرانگشت اپتیک ساده ! صفحه نمایش مشکل دار ! پردازنده نچندان قوی ! دوربین در سطح بقیه ! طرف اومده میگه بهترین گوشی دنیا ! خب نباید اعتراض کرد؟

مقایسه عکساشو با نوت 9 ببین ! تمام عکسا آسمونو سفید کرده در مقابل نوت نوت 9 آسمون آبی با hdr بهتر بعد فن هواویا میگن نوت یه خورد نزدیک شده به میت 20 پرو !
خو برادر عزیز تو وقتی به چشماتم اعتماد نداری تعصب کورت کرده من حق ندارم اعتراض کنم ؟

من نمیگم سامسونگ بهترینه ولی از این جهت که غیر از اندروید ( که اونم غنی ترین رابط کاربری رو بهش اضافه میکنه ) 0 تا 100 محصولاتشو خودش میزنه بشدت قابل احترامه اینکه مونتاژ کار نیست و به اندازه هواوی ( مثل ناچ و اج ) کپی کار نیست اینم خیلی قابل احترامه !
هواوی خوبه ولی نه انقدر که بخوای بقیه رو باهاش بکوبی یا بگی دو سال از بقیه جلوتره ! اصلا مال این حرفا نیست !

کهکشان

ببخشید حدس کلمه روشن بود ( با عرض پوزش )

JAVAD

نکنه فک کردی بقیه همه چیزارو خودشون میسازن ؟
اپل سنسورهای دوربینش رو از سونی میگیره، مودمش از اینتل یا کوالکام ، رم و حافظه از سامسونگ، صفحه نمایش الجی یا سامسونگ، مونتاژ هم که توی چین انجام میشه

در مورد پردازنده هم اکثرا همینطورن، طراحی رو خودشون انجام میدن ولی تولیدش توسط شرکت های دیگه انجام میشه، پردازنده های کوالکام رو سامسونگ تولید میکنه اما توسط کوالکام طراحی میشن، پردازنده های اپل رو هم همین TSMC و سامسونگ تولید میکنن
دست خودت نیست داداش تعصب جلوی چشاتو گرفته

کهکشان

اقای عطایی چرا سیستم منفی مثبت برگشت به حالت قبل ؟

کهکشان

خخخخخخ ! یه جمله نوشتم خطاب به آقای عطایی ! نه ربطی به پشت داشت نه برند نه ! طرف فن هواوی فقط اسم منو دیده منفی زده ! ههههههههه خسته نباشی منفی زن دلاور ! لااقل موقع منفی زدن دقت کن کدوم کامنتو منفی میزنی ! خخخخخخخ

CAPCOM

جنس چینیه داداش همش مونتاژ بیا اینور بازار اصلا خوشم از کایرین و مانورای پوشالیش نمیاد تو عمل افتضاحه مخصوصا تو گرافیک هیچوخت به پای بقیه برندا نمیرسه البته من خودم گوشیهای هواوی با تراشه کوالکام رو دوسدارم

chalton

تو هر برندی ردپایی از سامسونگ.
سامسونگ روح بخش دنیای تکنولوژی.

کهکشان

واقعا ! سامسونگ نباشه همه لنگن

علی شیخ زاده

https://www.phonearena.com/news/huawei-mate-20-pro-samsung-galaxy-note-9-editorial_id110532

پست اختصاصی فون آرنا در مورد میت ۲۰ پرو به نکاتی اشاره میکنه که ممکنه به خوشایند خیلی از ماها سازگار نباشه?

علی شیخ زاده

با*

کهکشان

جناب فن هواوی ! این پست فقط گفته بعضی آپشن هارو میت 20 پرو داره که نوت 9 نداره ! خب که چی؟ 4 تا آپشن بی کیفیت گذاشته هنره ؟ فیس آیدی که فرق سنگو با کلوچه تشخیص نمیده ؟ یا سنسور اپتیکی که سامسونگ میتونست بذاره در اس 8 ؟

خخخخخ بهترین گوشی دنیا ! ههههههه

Mortazavi

یه سروگردن بهتر از نوت۹

Rog_Pc_Gamer

:/ #باشه

vahid abedi

تا دیروز میگفتین هواوی بنجل ساز هست

پس طبق منطق خودتون سامسونگ بنجل سازه چن رمش مال سامسونگه

دوربین هم بنجل هست حتی اگه سنسور سونی با لنز لایگا باشه

اگه بنجل ساز باشه یعنی قطعاتش هم بنجل هستن

یعنی سازنده قطعات هم بنجل سازن

جناب romas اخه چقدر تعصب

خب اگه به خاطر چین و بازارش هست چرا اخه شیاوومی یا اپو یا سایر شرکتها تو دنیا برند پر فروش دوم نیستن

میسه جواب بدین

هواوی نصف فروشش تو خاارج از چینه

یعنی حدود ۱۱۰ میلیون دستگاه.

تصور کن با فروش برند های پر اصالت

هواوی جر ۳ برند پر فروش اروپا هستش
و در برخی کشورهای اروپایی جزو ۲ برند پر فروش
جوابت برا این چیه

مثل مرد چه جوابی برای فروش تو اروپا داری
چرا بدون قطعیت و‌مطالعه حکم میدین

چرا احتمال نمیدین یک درصد دارین اشتباه میکنین

انیشتین هم اندازه شما با اون همه علم مطمن نبود

منتظر جوابت برای فروش تو اروپا هستم

برا اون چه جوابی دارین

مشتاقم بدونم

فقط اینو باید خاطر نشان کنم که فروش ۲ سال قبل سامسونگ در سه ماهه دوم سال حدود ۸۰ میلیون بیشتر بود

هواوی ۲۵ میلیون

بعد دو سال هواوی ۵۵ میلیون دستگاه در ۳ ماه دوم میلادی فروش داشته امسال با رشد فکر کنم ۳۰ درصدی

سامسونگ با منفی ۲ درصد رشد دور و بر ۸۰ میلیون و خورده ای

اگه اسم این پیشرفت نیست و پسرفت هست

من دیگه حرفی ندارم

vahid abedi

در ضمن هیچ دستگاهی برتریت مطلق به دستگاه دیگر نداره

هر کدوم تو بخشی بهتر هستن

منتها هواوی با توجه با سابقه قبلی بیشترین پیشرفت و رشد رو داشتع

هواوی سالانه ۱۴ میلیارد تومان هزینه تحقیق و توسعه میکنه

حتی بسیار بیشتر از شرکتهای بزرگ غربی.

نصف کارکنان هواوی در واحد های تحفیق توسعه هواوی در اروپا و المان مشغول به کار هستن

بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه هواوی نه در چین بلکه در اروپا و المان و انگلستان هستش که چندین هزار محقق و ازمایشگاه های مجهز دارد.

Peiman

جالب بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)