حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل جدید Poco فردا در هند رونمایی می شود، پوکوفون F2 یا نام جدید؟

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی

چهارماه پیش بود که شیائومی POCOphone F1 با اسنپدراگون ۸۴۵ و قیمت ۳۰۰ دلار رسما معرفی شد و شیائومی حتی در زیربرند جدید خود یعنی پوکو (Poco) به صرفه تر هم ظاهر شده است! امروز رسما خبر می رسد که پوکو هند قرار است موبایل جدیدی رونمایی کند. موبایل جدید Poco فردا در هند رونمایی می شود و هنوز مشخص نیست که نام آن پوکوفون F2 خواهد بود یا نام جدید دارد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

بوکوفون اف ۱

بوکوفون اف ۱

اگر عملکرد شیائومی را دنبال کنیم سخت نیست که بفهمیم قرار است فردا چه دستگاهی در هند رونمایی شود! امروز شیائومی می پلی (Mi Play) با چیپست مدیاتک هلیو P35 و قیمت ۱۶۵ دلار رسما معرفی شد و اولین گزینه برای ری‌برند شدن و ارایه تحت برند پوکو با قیمت بهتر برای بازار هند است. البته که پوکو با تنها محصولش نشان داده راهکاری مانند هوآوی و آنر ندارد که دستگاه هایی مشترک اما با نام های متفاوت را بازاریابی کنند اما بعید نیست که این بار این اتفاق رخ بدهد.

اگر حدس ما درست باشد احتمالا باید یک نام متفاوت با سری پرچمدار اوپو یعنی سری F داشته باشد، شاید هم مثلا اوپو F1 لایت یا مینی نام داشته باشد. به هر صورت از آن جا که شیائومی با زیربرند پوکو خیلی سنگین تر بازار هند را هدف گرفته و این دستگاه در بازارهای دیگر به سختی پیدا می شود، بیشتر هیجان صحبت درباره آن این است که پوکو قرار است مرزهای به صرفه بودن را تا کجا جا به جا کند؟

منتظر موبایل جدید پوکو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

این گوشی حتما مثله نسل قبلیش ارزون و پرسرعت خواهد بود اگه اینجور باشه واقعا عالیه اما از لحاظ کیفیت و دوام ام میتونه خوب باشه؟

ahmad

مارکوس که تو یوتیوب پوکوفون رو بهترین گوشی نسبت به قیمتش معرفی کرد حتما اینم اینجور خواهد بود

علی شیخ زاده

واقعا بهترین پرچمدار اقتصادیه پوکو f1

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)