حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جانشین پوکو F1 راهی هندوستان می‌شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، شیائومی

پوکو که یکی از برند های زیر مجموعه شیائومی است در سال های گذشته با عرضه تلفن های هوشمند اقتصادی قصد داشت تا جادوی اولین گوشی وان پلاس را تکرار کند و تاحدی با پوکو F1 در این امر موفق شد و حالا خبر هایی به گوش می‌رسد که نسل بعدی تلفن های این شرکت به زودی به سمت بازار هند راهی می‌شوند.

بعد از عرضه پوکو F1 این شرکت به نوعی در سکوت فعالیتش را ادامه داد و با عرضه چند گوشی ویرایش شده و نه چندان جدید به حیاتش ادامه داد. مدیر بخش هند پوکو، آنوج شارما اذعان کرده که مدل پوکو F2 Pro جانشین لایقی برای پرفروش ترین محصولشان نبوده و به همین دلیل راهی بازار هند نمی‌شود. البته لازم به ذکر است که جانشین بعدی این گوشی در دست توسعه است اما خبر بد اینجاست که به زودی شاهد این محصول نخواهیم بود. احتمال می‌رود که این گوشی در سال آینده وارد بازار هند و دیگر بازار ها شود و تا آن زمان پوکو همچنان به فروش مدل های ویرایش شده گوشی های شیائومی می‌پردازد.

پوکو M2

شارما در ادامه گفت:

این گوشی ها نسخه برتر گوشی های ردمی می باشند و به صورت کلی ارزش بیشتری نسبت به قیمت برای کاربران فراهم می‌کنند. از آنجایی که پوکو یک برند جوان است امکان توسعه تلفن های اختصاصی همچنان برایش فراهم نشده پس تا اطلاع ثانوی استراتژی ما همین باقی می ماند.

در بخش نرم‌افزار نیز برنامه برای تغییر وجود ندارد و این شرکت همچنان به استفاده از MIUI ادامه می‌دهد. پوکو همچنین سعی دارد تا با عرضه محدود مدل های جدید از اشباع بازار خود جلوگیری کند اما همچنان عرضه هدفون های بی‌سیم Pop Buds در برنامه های آتی این شرکت حضور دارد.

نظر شما درباره پوکو و محصولات اقتصادی اش چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

وانپلاس پوکو رو معرفی کرد؟؟

Mahdi

پس منتظر می مونیم ببینیم چی میشه جایگزینش

TheFreeCritic

دادا پوکو اف دو پرو تو هند اسمش همون کی سی پروعه که

Mahdi

نوشته جانشینش در دست توسعه هست پس منظورش پوکواف۲پرو نیست

Milad7

این هند و بازارش هم حکایتیه برای خودش 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی