حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی POCOphone F1 با اسنپدراگون ۸۴۵ و قیمت ۳۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

درباره زیر برند جدید شیائومی به نام Poco اطلاعات در ترنجی با هم خوانده ایم. حالا اولین موبایل تحت این برند رسماً رونمایی شده و شاهد مشخصاتی بسیار عالی در مقابل قیمتی باورنکردنی هستیم. به عبارتی شیائومی POCOphone F1 با اسنپدراگون ۸۴۵ و قیمت ۳۰۰ دلار رسما معرفی شده که واقعا دستگاهی با این پردازنده و این رده قیمتی واقعا رویایی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره POCOphone F1 بیشتر صحبت کنیم.

در حالی که شنیده می‌شود زیر برند جدید شیائومی یعنی پوکو (Poco) قرار است برای بازار هند ارائه شود، گزارش‌ها به ما می‌گویند که این برند به بازارهای فرانسه، هنگ کنگ و اندونزی نیز خواهد آمد. اما دیگر مشخصات سخت افزاری POCOphone F1 چیست؟

با نمایشگر آغاز می‌کنیم. این روزها حتی میان وعده ها نیز نمایشگر کم حاشیه حال با بریدگی نمایشگاه یا بدون آن را دارند. POCOphone F1 از این قاعده مستثنا نیست و با یک نمایشگر ۶. ۱۸ اینچی که رزولوشن فول اچ دی پلاس (FHD+) دارد ارائه می شود. این نمایشگر که حاشیه بسیار کمی دارد در لبه بالای خود یک بریدگی ارائه می‌کند که درون آن دوربین سلفی و فرستنده مادون قرمز برای تشخیص چهره امن وجود دارد.

وظیفه این حسگر تشخیص چهره مادون قرمز این است که همانند شیائومی می ۸ (Mi 8) پرتوهای مادون قرمز تابیده به صورت را شناسایی کند و چهره شما را ایمن تر تشخیص دهد. اما در کنار آن یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با f/2.0 قرار دارد. برای دوربین اصلی و روی قاب پشتی یک دوربین دوگانه ۱۲+۵ مگاپیکسلی با f/1.9 قرار گرفته که دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۴ میکرومتری و حسگر تصویر سونی imx363 و دوربین ۵ مگاپیکسلی با حسگر سامسونگ ارایه می شود.

در بخش سخت‌افزار چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در قلب آن می تپد که با انتخاب‌های حافظه رم و حافظه داخلی ۶-۶۴، ۶-۱۲۸ یا ۸-۲۵۶ ارایه می شود. قیمت این مدل ها به ترتیب ۳۰۰، ۳۴۵ و ۴۱۵ دلار است که اگر نسخه Armored Edition آن را بخواهید باید ۴۳۰, دلار بپردازید. رنگ های شیائومی POCOphone f1 مشکی، آبی و قرمز هستند.

اما تمام مشخصات جذاب Pocophone F1 اینجا به پایان نمی رسد. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده برای آن علاوه بر اینکه عمر باتری خیلی خوبی به آن می دهد با شارژر سریع نسل ۳ همراه شده تا ۳۵ درصد از حجم این باتری را تنها در مدت ۳۰ دقیقه شارژ کند. رابط کاربری MIUI 9.6 بر مبنای اندروید ۸.۱ برای این دستگاه به صورت اختصاصی با تم گرافیکی پوکو همراه شده که به نوعی توسعه داده شده اختصاصی برای این برند است. انتظار می‌رود که همراه با آپدیت اندروید و رابط کاربری جدید نیز برای آن ارائه شود.

همچنین شیائومی اینجا خود را مستقیماً با وان پلاس ۶ مقایسه می‌کند و عملکرد بهتر در دمای یکسان را به رخ می‌کشد. و در پایان از یاد نبریم که شیائومی پوکو F1 با بلندگوی استریو ارائه می‌شود.

به نظر می رسد شما با این رده قیمتی حتی یک میان رده ساده از برندهایی همچون سامسونگ، ال جی، سونی یا اچ تی سی  نتوانید بخرید اما این یک پرچمدار بسیار عالی در رده قیمتی ۳۰۰ دلار است. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliasghar.honarmand

تو ایران بالای ۴ تومن میشه
من پارسال ایفون ۷ پلاس ۲۵۶ گیگ رو ۳۲۰۰ پلمب خریدم
امسال ۴ تومن فروختمش
این یعنی فاجعه
یه گوشی ۳۰۰ دلاری پول خودش با دلار ۱۰۵۰۰ میشه ۳ تومن تقریبا
حالا پول گمرک و رجیستر و سود دلال و فروشنده رو هم اضافه کنین

Pouya

عالی نسبت ب قیمت ارزش خرید بالایی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)