حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو از لوگو و نماد جدیدش رونمایی کرد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، پوکو

پوکو امروز از لوگو و نماد جدیدش رونمایی کرد. این شرکت می گوید که تمایل دارد با تغییرات جدید “جنون” را دوباره تعریف کند! بر این اساس، ایموجی که در لوگو جدید پوکو استفاده شده است؛ نشان دهنده کمی عصبانیت، جنون و کمی خوبی است.

لوگو جدید پوکو

پوکو امروز لوگو تجاری جدید خود و نماد این شرکت را رونمایی کرد. به نقل از gizmochina، هویت بصری جدید؛ در حال حاضر، منحصر به بخش تجاری هند است. این شرکت همچنین عنوان جدیدی را نیز به نمایش درآورد – Made of Mad .

ظاهراً ، لوگو جدید برای ایجاد حالت احساسی گیج کننده در ذهن عموم است. نشانگر این موضوع است که هر فردی به دنبال گزینه های جدید و دیگری است. نماد جدید شرکت اوپو به جای ‘O’ در لوگو جدید P’O’CO ظاهر می شود. همان طور که در زیر می بینید، از چهار شاخص تشکیل شده است:

لوگو جدید پوکو

لوگو جدید پوکو

  1. 1. هاله در بالای ایموجی به معنای حس خوب بودن است. این هاله مانند یک تاج در بالای سر فرشتگان به نظر می رسد.
  2. 2. شاخ های ایموجی که به مانند آنتن نیز هستند برای نشان دادن جنبه شیطانی و دیوانه کننده لوگو در نظر گرفته شده است.
  3. 3. چشم ها کمی حالت شیطانی دارند که با هاله بالای سر ایموجی سازگار نیستند و باز هم نماد حس جنون و دیوانه کننده لوگو هستند.
  4. 4. مثلث معکوس برای هوشمندی و نوآوری های بسیار گسترده ای است که این شرکت هر از چند گاهی در محصولات خود انجام می دهد.

 

Poco در سال ۲۰۱۸ به عنوان یک برند فرعی از شیائومی شروع به کار کرد و کاربران علاقه مند به گوشی های اقتصادی و مقرون به صرفه را هدف قرار داد. این برند سال گذشته مستقل شد و اکنون جدا از شیائومی کار می کند.

با این وجود، علی رغم اصرار این شرکت به استقلال، پوکو هنوز هم سخت افزارهای تولیدی و حتی طراحی ها را با دستگاه های شیائومی به اشتراک می گذارد و چندین گوشی پوکو با نام تجاری دستگاه های شیائومی تولید و عرضه شده اند.

POCO به عنوان یک برند مستقل ۱ ساله است و این شرکت در تلاش است تا خود را به عنوان یک مارک متمایز از شیائومی نشان دهد. اولین قدم برای مستقل شدن لوگو و شعار جدید است که به نظر می رسد این شرکت اولین گام را در مسیر توسعه و استقلال برداشته است.

طبق آخرین آمارها و نتایج منتشر شده، پوکو در حال حاضر از نظر میزان فروش گوشی های هوشمند، سومین برند بازار بزرگ هندوستان محسوب می شود.

به نظر شما اولین لوگو شرکت پوکو جذاب است؟ آیا این نماد برای یک شرکت فناوری مناسب است؟!

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

شیطان مهربان

Farhad

شوخیه دیگه نه؟
اگر واقعی باشه فاجعه اس یعنی چی مگه مهد کودکه

Mahdi

یاد نقاشی های پیش دبستانم افتادم

Mahdi

هان هیم یا ۵ ساله از چین طراح این لوگو😂😂

خوب شد نماد پرنده سه پای جومونگ رو براش نذاشتن😂😂

Milad7

زیاد جالب نیست نپسندیدمش 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی