حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلس هوآوی پی ۳۰ با بریدگی نمایشگر بسیار کوچک و یک زائده ناشناس دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، لوازم جانبی، هواوی

خدایا، هیچ سالی مثل امسال دستگاه ها از روی گلس و قاب آن ها لو نرفته اند! همین یک هفته پیش بود که گلس هواوی پی ۳۰ پرو بریدگی نمایشگر قطره طور کوچک را در وسط نمایشگر نشان می دهد. امروز اما گلس هوآوی پی ۳۰ با بریدگی نمایشگر بسیار کوچک و یک زائده ناشناس دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گلس هوآوی پی ۳۰

گلس هوآوی پی ۳۰

این گلس هوآوی پی ۳۰ (Huawei P30) ابتدا دو لبه خمیده را نشان می دهد که مشخص می کند هوآوی دوست دارد پرچمدار ۲۰۱۹ آن ها نیز با این طراحی ارایه شود. حاشیه لبه پایین بسیار کم است اما شاید نه کمتر از هوآوی میت ۲۰ پرو، شاید هم مقدار بسیار کمی کمتر. بالاتر می رویم و شاید کوچکترین بریدگی نمایشگر قطره طور را شاهد هستیم که مشخصا فقط میزبان دوربین سلفی تکی است.

سمت راست این سوراخ گلس هواوی پی ۳۰ برای دوربین سلفی می توان یک زائده ناشناخته دید. این باید برای بخشی باشد که نیاز دارد مقابلش شفاف باشد، چیزی شبیه به حسگرهای تقریبا و تنظیم نور نمایشگر یا شاید هم فرستنده مادون قرمز برای شناسایی چهره سیستم تشخیص چهره ۳ یعدی که روی هوآوی میت ۲۰ پرو وجود داشت.

پیش از این در گلس هوآوی پی ۳۰ پرو دو زائده دیده بودیم که در دو سمت دوربین سلفی و به صورت نامتقارن قرار داشتند. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید دوربین سلفی حتما باید به صورت یک سوراخ وسط نمایشگر باشد یا اگر اینطور مختصر و مفید به بالای نمایشگر بچسبد بهتر است؟ به هر حال فضای پشت سوراخ نمایشگر که به شما امکان مفیدی برای استفاده نمی دهد!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

هواوی قشنگ طراحی گوشی هاش رو از سامسونگ سری اس و نوت تقلید میکنه دیگه کار از الهام گذشته کاملا تقلید از سری اس و نوت های سامسونگ هست،هواوی برندی هست که ایده ای از خودش نداره و مثل اَنگل تز برنده های دیگه تغذیه میکنه.
بچه ترول های عزیز الان میان میگن ببین هواوی چیکار کرده تو اعصابت خورده،لازم هست بگم که برندهایی مثل سامسونگ سالانه میلیارد ها دلار هزینه صرف تحقیق و توسعه میکنن بعد از اونور هواوی میاد راحت ازشون تقلید و دزدی میکنه،تازگی ها هم که تقلید کردن های هواوی قدیمی شده و الان تکنولوژی دزدی هاش سر خط خبرها هست.
خدایا ممنونم که طرفدار برند بی اصل و نسب،دزد،تقلید کار هواوی نشدم.

Farcry

این هوآوی هنوز نتونسته حاشیه پایین رو حذف کنه.شاید تا الان 100 تا گوشی با ناچ داده بیرون ولی همشون حاشیه پایین رو داشتن.تنها شرکتی که تونسته حاشیه پایین رو حذف کنه اپل بوده که دوسال پیش این کار رو کرد.

علی شیخ زاده

ناچ این شکلی واقعا بهترین ایده هست بهتر از ناچ عریض و سوراخ نمایشگر.
اینجوری تقارن هم برقراره.
فقط ای کاش نمایشگر خمیده نباشه یا حداقل یه نسخه تخت هم داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)