حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلس هواوی پی ۳۰ پرو بریدگی نمایشگر قطره طور کوچک را در وسط نمایشگر نشان می دهد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

پنج شنبه شب بود که در ترنجی خواندیم نمایشگر هوآوی پی ۳۰ پرو OLED دو لبه خمیده با ناچ‌ خواهد بود. این به دلیل انحصار سامسونگ در تولید نمایشگر Super AMOLED با سوراخ برای دوربین سلفی است. امروز گلس نمایشگر هواوی پی ۳۰ پرو بریدگی نمایشگر قطره طور کوچک را در وسط نمایشگر نشان می دهد و می بینیم که از نظر کارایی تفاوت آنچنانی هم با نمایشگر Infinity O اولد سامسونگ ندارد. در ادامه با ترنجی همراه باشد.

گلس هواوی پی ۳۰ پرو

گلس هواوی پی ۳۰ پرو

همینطور که در تصویر بالا می بینید، دو نمونه گلس برای هوآوی پی ۳۰ پرو دیده می شود. مدل اول در سمت راست نگاه کامل تری به طراحی دستگاه در لبه بالایی نمایشگر به ما می دهد. همانطور که می بینید یک‌ روزنه سمت راست وجود دارد، دو فضای کوچک دو طرف دوربین سلفی به صورت نامتقارن و غیر هم اندازه دیده ما شود. در وسط هم دوربین سلفی را شاهد هستیم.

حدس من بر این است که این چینش خیلی شبیه به چینش مورد نیاز برای سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی است و اگر حدس ما درست باشد و هوآوی پی ۳۰ پرو با سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی و بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه شود، این یک پیشرفت قابل تحسین بزرگ برای آن هاست.

اما گفتیم این طراحی با طراحی سوراخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ در کارایی خیلی متفاوت نیست. دلیل اینجاست که اندازه این بریدگی نمایشگر تقریبا به اندازه همان سوراخ نمایشگر سامسونگ به نظر می رسد که فقط فضای بالای آن خالی نیست. آیا آن چند پیکسل بالا کارا هستند؟! خیر و کارایی آن ها برای برند و فاکتور شاخص آن است.

مقایسه گلس هوآوی پی ۳۰ پرو با گلس گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰

مقایسه گلس هواوی پی ۳۰ پرو با گلس گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰

مقایسه گلس هواوی پی ۳۰ پرو با گلس گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰

در این تصویر سعی شده تا حد امکان و در به اندازه بضاعت اطلاعات موجود، مقایسه ای بین هوآوی پی ۳۰ پرو گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ انجام شود. مشخصا حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کمتر به نظر می رسد اما عدم وجود زائده ای در این گلس به معنی بدون زائده بودن نمایشگر نیست و این دستگاه نیز همانطور که قبلا در ترنجی دیدیم برای دوربین سلفی خود یک زائده درون نمایشگری دارد.

اگر هواوی پی ۳۰ پرو با همین طراحی سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی را ارایه کند برای من تحسین برانگیزتر از سوراخ نمایشگر سامسونگ است. نظر شما چیست؟ انتخاب شما کدام است و چرا؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

همه چیز عالیه این ناچ قطره ای برای من بهترین انتخابه.
نمایشگر خمیده رو به دلیل مشکلاتی که برای مصرف کننده ایجاد میکنه همچنان نمیپسندم و ای کاش هواوی میذاشت کنار البته نظر شخصی منه
به نظرم فقط تشخیص چهره سه بعدی میمونه خیلی بعیده توی این فضای کم جا بگیره که اگه بگیره واقعا از اپل که پیشرو در این زمینه هست هم پیش می افته.
همچنان امکانش سخته
ولی در عالی بودن پی ۳۰ پرو شکی نیست مخصوصا دوربین و باتری

Amin

در عالی بودن هیچ پرچمداری، هیچ شکی نیست.

Farcry

واقعا باید اپل رو تحسین کرد.این چینی ها دوساله دارن خودشون رو میکشن که حاشیه های پایین رو به حداقل برسونن ولی هنوز نتونستن کاری کنن.تا الان هیچ شرکتی به جز اپل نتونسته یه تقارنی بین حاشیه های پایین و کناری صفحه نمایش به وجود بیاره.البته شاید سامسونگ بالاخره بتونه مثل اپل حاشیه های پایین رو تقریبا حذف کنه.

علی شیخ زاده

حرف دلمو زدی!!
منم همینو میگم دوستان بهشون بر میخوره

اپل هر کاری میکنه به نحو احسن انجام میده.
قبل اپل خیلیا گوشی مثلا بی حاشیه یا به عبارتی کم حاشیه تولید کردن ولی اسما بی حاشیه بودن اما اپل اومد یه موبایل بی حاشیه به معنای واقعی کلمه ساخت که هنوزم کسی نتونسته بسازه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)