حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سه گانه هوآوی پی ۳۰ با ۵ برابر زوم بدون افت کیفیت ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، هواوی

در حالی که شایعات برای هوآوی پی ۳۰ پرو دوربین چهارگانه را عنوان می کنند ما تقریبا مطمئنیم که هوآوی پی ۳۰ با دوربین سه گانه عرضه خواهد شد. امروز نیز شایعه شده است که دوربین سه گانه هوآوی پی ۳۰ با ۵ برابر زوم بدون افت کیفیت ارایه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

دوربین سه گانه هوآوی

دوربین سه گانه هوآوی

طبق گزارشات جدید درباره دوربین هوآوی پی ۳۰ (Huawei P30) می شنویم که این دستگاه احتمالا چینش دوربین سه گانه مشابه به هوآوی میت ۲۰ پرو داشته باشد، نه لزوما از نظر طراحی بلکه از نظر مشخصات سخت افزاری و رزلوشن ها.

گفته می شود بیشترین رزلوشن دوربین سه گانه هوآوی پی ۳۰ همان ۴۰ مگاپیکسل باقی خواهد ماند ولی هنوز مشخص نیست که آیا اندازه و نوع سنسور عوض می شود یا خیر. ما البته یک هفته پیش در گزارشی خواندیم که حسگر تصویر ۳۸ مگاپیکسلی سونی IMX607 روی دوربین هوآوی پی ۳۰ پرو استفاده خواهد شد.

درباره یک دوربین که زوم بدون افت کیفیت تا ۵ برابر را عرضه خواهد کرد هم صحبت می شود. از آن جا که مشخصا عنوان نشده زوم اپتیکال، پس احتمالا این زوم ۵ برابر بدون افت کیفیت شبیه به همان چیزی است که در میت ۲۰ پرو دیدیم و عملکرد خوبی هم دارد.

درباره دیگر مشخصات هوآوی پی ۳۰ نیز می توان خیلی از ویژگی های میت ۲۰ پرو را نام برد، برای مثال چیپست کایرین ۹۸۰ از قطعی ترین آن هست. نظر شما چیست؟ فکر می کنید هوآوی پی ۳۰ دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ashiba

عالیه احتمالا فقط رابط کاربریش نمیدونم چطوریه قبلا یادمه خیلی افتضاح بود امیدوارم درست شده باشه

AhmadHB

احتمالا با پردازنده کایرین 990 یا نسخه ارتقا یافته کایرین 980 که از 5G پشتیبانی میکنه، رونمایی میشه

CAPCOM

جالب نیست
من تعجب میکنم که چرا دیگر برندها با سنسورهای سونی در صدر جدول dxo قرار میگیرند درحالیکه گوشیهای سونی همیشه پایین جدول قرار میگیرند

علی شیخ زاده

دقیقا چی جالب نیست؟

علی شیخ زاده

اگه پی ۳۰ با مشخصات و دوربینی در حد میت ۲۰ پرو معرفی بشه
باید پی ۳۰ پرو دوربینی فراتر از این حرفا داشته باشه چون همیشه طبق عادت هواوی دوربین مدل پرو از نسخه معمولی بسیار بهتر بوده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)