حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۱۰ (Galaxy A10) اولین موبایل سامسونگ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم که گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس قطعا حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر دارند، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اولتراسونیک که از نمونه کند اپتیکال فعلی قرار است خیلی بهتر باشد. امروز خبر می رسد که گلکسی ای ۱۰ (Galaxy A10) اولین موبایل سامسونگ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ما در ترنجی خواندیم که گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) بهترین عضو خانواده گلکسی A خواهد بود. اگر بخواهیم این را باور کنیم پس باید باور کنیم که گلکسی A10 باید پایین رده جدید خانواده گلکسی A باشد اما با گزارشی که می گوید اولین موبایل سامسونگ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر گلکسی A10 نام خواهد داشت، کمی معادلات بر هم می خورد.

پیش از این نیز شایعاتی درباره یک عضو از خانواده گلکسی A با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ را خواندیم که بعید نیست در قلب گلکسی A10 که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر دارد، بتپد. گفتنی است که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر گلکسی A10 از نوع اپتیکال است و با نمونه اولتراسونیک گلکسی اس ۱۰ متفاوت خواهد بود.

سامسونگ این روزها مشغل تهیه و تدارک دستگاه های زیادی است. برای نمونه گلکسی A7 2018 و گلکسی A9 2018 در بازار جهانی یا گلکسی A6s در بازار چین تمام تلاش سامسونگ را نشان می دهد که آن ها دستگاه های کاربر پسندتری را ارایه کنند. شایعات خانواده گلکسی M نیز وجود دارد که پایین رده های جدید این شرکت خواهند بود.

نظر شما چیست؟ اولین موبایل سامسونگ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر، چه دستگاهی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

خیلی دیر داره عمل میکنه فک کنم قرار بود اولین گوشی با اثر انگشت زیر نمایشگر رو مهرماه معرفی کنه خبرش تو همین سایت هم هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)