حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز دوربین پیکسل ۳ در DxO مشخص شد، برابر با آیفون Xr

نوشته

5 سال قبل | 24 دیدگاه | تست، دوربین، گوگل

شاید بد نباشد که بدانید سال ۲۰۱۸ سالی بود که سامسونگ، اپل و گوگل در آن پرچمدار تک دوربینه هم داشتند! در حقیقت در سالی که هوآوی آن را به دوربین سه گانه آغاز کرد و اکثر میان رده و پایین رده های آن ها دوربین دوگانه داشتند، گلکسی اس ۹، آیفون Xr و گوگل پیکسل ۳ دستگاه های خود باوری هستند که امتیازهای قابل توجهی را هم در DxO ثبت کردند. دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم امتیاز DxO دوربین آیفون Xr مشخص شد که با امتیاز ۱۰۱ بهتر از آیفون X ظاهر شده بود. حتی می توانستیم اینطور هم به آن نگاه کنیم که این قوی ترین موبایل با یک دوربین است! حالا اما امتیاز دوربین پیکسل ۳ در DxO مشخص شده و برابر با آیفون Xr است تا تاج سلطنت تک دوربینه ها بین گوگل و اپل تقسیم شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

امتیاز دوربین پیکسل ۳ در DxO

امتیاز دوربین پیکسل ۳ در DxO

جالب است که امتیاز بخش عکاسی دوربین تکی پیکسل ۳ دقیقا با آیفون Xr برابر است. همچنین در بخش فیلم برداری پیکسل ۳ عملکرد بهتری داشته است اما امتیاز کلی ۱۰۱ به هر دو دستگاه تعلق می گیرد.

پیکسل ۲ اولین موبایلی بود که با دوربین تکی عکاسی پرتره می کرد و عملکرد آن قابل توجه بود. شاید برای شما جالب باشد که عملکرد عکاسی بوکه پیکسل ۳ بهتر از پیکسل ۲ است و پیشرفت قابل توجهی در این بخش دیده می شود. برای مثال نمونه زیر از عکاسی بوکه پیکسل ۳ در مقایسه با پیکسل ۲ را ببینید:

عکاسی بوکه پیکسل ۳

عکاسی بوکه پیکسل ۳

قابل توجه است که امتیاز بخش بوکه و زوم در پیکسل ۳ بهتر از آیفون Xr است. در حقیقت گوگل با ویژگی زوم پیشرفته Super Res Zoom توانسته کیفیت بهتری برای بزرگنمایی ارایه کند. در مقابل آیفون Xr در بخش فوکس، نویز و بافت عملکرد بهتری داشته است.

به صورت کلی می توان گفت که پیکسل ۳ با دوربین تکی خود عملکرد خوبی را ارایه کرده است اما امسال دیگر آن سالی نیست که اختلاف زیادی با آیفون ها دیگر بهتری ها داشته باشد! جدول DxO پس از قرار گرفتن پیکسل ۳ در لیست به قرار زیر تغییر می کند:

نظر شما درباره عملکرد دوربین پیکسل ۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meti

باتوجه به تکی بودن دوربین نسبت به بقیه رقبا خوب بوده

mostafa3

میانگین امتیاز دهی دوربین dxo رو مخه
وقتی پیکسل۳ دو امتیاز در بخش فیلمبرداری بیشتر گرفته
ولی امتیاز برابر داده

mostafa3

یک چیز دیگه dxo هیچ وقت مشخص نکرد این بود سنسور دوربین S9 و نوت ۹
ساخت سونی بود یا سامسونگ
چون سامسونگ از هردوتا سنسور استفاده می‌کنه
ولی خروجی برابری ندارن
از ۲۰۱۹ باید منتظر تغییر جدید بود در dxo

Pouya

مصطفی یه سوال کدوم سنسور بهتره ؟ و از کجا میشه فهمید گوشی با کدوم سنسوره تفاوتشون زیاده؟

Milad7

برنامه phone info رو نصب کن.بخشی که سنسور دربین های عقب و جلو رو نوشته اگر IMX بود ساخت سونیه و اگر SlSI_SK بود ساخت سامسونگ

Pouya

ممنون میلاد جان چک کردم ساخت سامسونگه

Milad7

خواهش میکنم.
فکر کنم از IMX بیشتر تو نسخه های اسنپ استفاده کرده.نوت منم ایزوسله.

نیما عرفانی

به عنوان یه دوربین واقعا امتیاز مناسبیه و قابل قبوله اما دیگه نمیشه بیشتر از این کیفیت و قابلیت های یه دوربینو ارتقاء داد و لازمه که از سال دیگه دوربین های بیشتری به کار ببره. فکر میکردم نسبت به نسل گذشته یعنی پیکسل 2 با امتیاز 98، پیکسل 3 اختلاف امتیاز بیشتر از 3 داشته باشه ولی بازم رضایت بخشه . با اینکه دیافراگم و رزولوشن و سایز سنسور و پیکسل ها نسبت به پیکسل 2 تغییری نداشته ، پردازش تصویر اختصاصی گوگل و لرزشگیر بهتر نقش به سزایی در رقم خوردن این نتیجه داشته.

ali

دوربین فقط هواوی بقیه پشمش هم نیستن.(این تجربه شخصیم هست)

MohammadFarhaadi

واقعا برام جالبه که شیائومی خودش رو اینقدر بالا کشیده و مشترکا در جایگاه سوم با سامسونگ و اچ تی سی قرار گرفته.فکر نمیکردم یه روزی پیکسل پایینتر از شیائومی تو دی ایکس او قرار بگیره.تازه می هشت هم با یه آپدیت قراره امتیازش رو برسونن به صدوسه چون فقط رابط کاربری دوربینش با میکس متفاوته.فکر کنم بهتره که گوگل هم دیگه به فکر دوربین دوگانه یا بیشتر باشه تا برگرده صدر جدول.هوآوی هم که کلا ترکونده با میت فقط کاشکی مثل سامسونگ یه نسخه اسنپ هم میزد.از گوشیای بالای جدول اول از شیائومی خوشم میاد بعد پیکسل.البته بعد از آیفون.به نظرم کسی گوشی همه چی تمام بخواد شیا پکیج کاملی داره.از دوربین و نمایشگر عالی تا اسنپ و رم بالا و رابط کاربری واقعا تک بین اندرویدیها.

m.b

درسته mi 8 هم آپدیت که بگیره میرسه 103… واقعاً نسبت به قیمت بهترین کیفیت رو دارند گوشی های شیائومی…
تو سایت همسایه خونده بودم که حاشیه سود شیائومی از سخت افزار فروشیش فقط 2 درصده… ?
تا حالا برندی که اینهمه کاربرپرستی داشته باشه ندیدم من…

Dariushrd

امتیاز خیلی چرتیه در کمترین حالت ۱۰۵ باید میبود…این دگزو ملاکش فقط تعداد دوربینه…دوربین پیکسل ۳ تو شب اصلا قابل قیاس با ایفون ایکس آر نیس…گذشته از اون رنگای پیکسل خیلی طبیعی و نزدیک به واقعیته

Pouya

به نظر منم حقش بود نمره بالاتری بگیره

ali

متن dxoرو بخونی کامل نوشته عمده عیب این گوشی مربوط به عکاسی در شب هست که عکس ها سایه ونویز دارن بعد شما که گوشی رو دستت هم نگرفتی که هیچ از کنارشم رد نشدی می یای اینجا جوک می گی!!

Dariushrd

ضعف؟! یه نگاه به سایتای معتبر دنیا بنداز کیفیت تصویر پیکسل ۳ رو حالت نایت سایت رو ببین بعد بگو ضعف!!!! این دگزومارک رسما داره بعضیارو میکوبه تا بعضی دیگرو بالا ببره…الان حتما هواوی پی بیست پرو با اون رنگای مزخرف و غیرطبیعی و لرزشگیر مسخرش ۱۰۹ حقشه؟

meti

باهات موافقم هواوی ام باید مثله سامسونگ میبود یه نسخه اسنپ میزد

علی شیخ زاده

امتیاز خیلی خوبی کسب کرده با دوربین تکی ?

علی شیخ زاده

اینجور که موتور بررسی dxo روشن شده همین روزا باید منتظر بررسی میت ۲۰ پرو باشیم

کهکشان

دگزو دقیقا داره با معیارهای هواوی پیش میره و الگوریتماشم بر اساس امکانات سخت افزاری دوربین های هواوی داره به روز میشه خخخخخ
فرداس که امتیاز ۳۰۰ به میت ۲۰ پرو بده ههههههه

m.b

نگران نباش شما، بهش میگم سری بعد امتیاز بالاتر رو بده به سامسونگ که شما نسوزی…

ahmad

خیلی تعجب نکردم امتیاز عالی گرفته ولی من همچنان آیفون رو بهترین دوربین موبایلی میدونم شاید اشتباه باشه ولی نظر شخصیم بود

mega08

با پیکسل ۲اکس ال کار کردم. رابط کاربری دوربین ساده و کاربردیی داره ، واقعا تو عکاسی عالی عمل میکنه.
ولی متاسفانه ب علت پشتیبانی نداشتن از نظر قطعات ،ارزش خریدش میاد پایین

CAPCOM

این بیچاره با یه دوربین رسیده به گوشیهای ۴ دوربینه

zanyar

دوربین پیکسل ۳ شاید بعضی جاها به پی۲۰ پرو نرسه ولی بعضی جاهام حسابی سره. فکر نمیکردم امتیازش کمتر بیاد و پیش بینی امتیاز بالاتر رو میکردم! ریویوها رو میبینم ریویوهای درست حسابی … این امتیاز برام غیر قابل هزمه. دوربین پیکسل بدون شک بهترین دوربین حالا حاضره با پی۲۰ پرو. و البته با فاصله محسوس. من اولین باره امتیاز دگزو رو قبول ندارم. این یکی رو اصلا نمیتونم قبول کنم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)