حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۷ با طراحی جدید لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس ۷ (OnePlus 7) که نام پرچمدار بعدی این شرکت چینی خواهد بود. شایعات درباره این که موبایل 5G وان پلاس پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۹ آن ها یعنی وان پلاس ۷ یا پرچمدار نیمه دوم آن ها یعنی وان پلاس 7T است در اختلاف هستند اما مطمین هستیم که وان پلاس یک موبایل 5G برای سال ۲۰۱۹ خواهد داشت. امروز می بینیم که وان پلاس ۷ با طراحی جدید لو رفته و به نظر دستگاه جذابی می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وان پلاس ۷

وان پلاس ۷

با توجه به چند دوربینه شدن موبایل های جدید یکی از دغدغه های شرکت های مختلف این است که این چند دوربین را چطور روی قاب پشتی موبایل قرار بدهند. طراحی های مختلفی وجود دارد، از طراحی اتوبوسی دوربین چهارگانه گلکسی A9 2018 و احتمالا هوآوی پی ۳۰ پرو تا مثلا دوربین سه گانه مربعی هوآوی میت ۲۰ پرو و یا دوربین سه گانه افقی ویوو نکس ۲ (شما بخوانید ویوو نکس نسخه دو نمایشگر) که طراحی ویژه خود را داشت.

احتمالا وان پلاس ۷ بیشتر از دو دوربین اصلی داشته باشد

به نظر می رسد که هر چند شایعات دوربین سه گانه وان پلاس 6T محقق نشد اما اما وان پلاس ۷ قرار است چند دوربین اصلی داشته باشد که در دایره مشکی روی قاب پشتی دستگاه قرار می گیرد. وسط این قاب احتمالا فلش زنون قرار بگیرد چون یک خط سفید وسط آن می بینیم و‌ نمی توانیم موضوع دیگری را آن جا تصور کنیم.

نظر شما چیست؟ اگر وان پلاس ۷ این طراحی را داشت باشد، جذاب است؟ فکر می کنید چند دوربین اصلی روی این دستگاه قرار بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ashiba

تقریبا شبیه به نوکیا های قدیم

خوشگله به نظرم

BeFair

دستگاه جالبیه، طراحی وان پلاس خیلی جنراله

CAPCOM

گوشیه عالی باکیفیت وپرقدرت و با ۳ دوربین اصلی خواهد بود

abolfazlbt

لو رفتن نمیخاد ناچ قطره ای تبدیل میشه به حفره.دوربین پشت میشه چهارتا حسگر اثر انگشتم که تو صفحه اس.جک صدا هم که حذفه.فقط میمونه شکل طراحیه دوربینای پشت.والسلام طراحی وان پلاس تمام

siavash-t

طراحی پشتش نمی دونم چرا من رو یاد گوشی های نوکیا میندازه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)