حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی وان پلاس 6T با پنج دوربین و نمایشگر بدون ناچ

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

تقریبا مطمئن هستیم که این وان پلاس ۶ تی (Oneplus 6T) نمی باشد اما به هر حال شایعه ای است که منتشر شده و مرور کردن آن بد نیست. در این طرح جالب ما دستگاهی را می‌بینیم که بریدگی نمایشگر ندارد و مجموعا پنج دوربین روی آن قرار گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این شایعه را مرور کنیم.

ابتدا تصویر اصلی مطلب را که خود گویای همه چیز است را مرور می‌کنیم. در این تصویر که در حقیقت رندری از وان پلاس ۶ تیِ تصور شده است، دستگاهی را می‌بینیم که نمایشگر آن بریدگی ندارد و برای دوربین سلفی دوگانه خود مکانیسم بالا جهنده را انتخاب کرده است. همچنین روی قاب پشتی شاهد حضور یک دوربین سه گانه هستیم. این تصور خیلی بی جان است اما در ادامه به شما می‌گویم که چرا معتقدم این دستگاه نمی‌تواند نسخه بهبود یافته وان پلاس ۶ باشد. به نام‌های دیگری از این رندر توجه کنید:

وان پلاس 6T

وان پلاس 6T

در این نما می‌بینیم که لبه پایین حاشیه بیشتری نسبت به دیگر لبه ها دارد و هر سه حاشیه برابر با هم نیستند. این موضوع خیلی دور از ذهن نیست و می‌توان انتظار داشت که شاید اگر وان پلاس بخواهد نسخه بهبود یافته وان پلاس ۶ را عرضه کند چنین تصمیمی بگیرد. همچنین حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر موضوع خیلی دور از ذهن نیست و هم اکنون چندین شرکت هم وطن وان پلاس ۶ چنین فناوری را در دستگاه های تجاری و خود به کار گرفته اند.

موضوعی که باعث می شود ما تصور کنیم که وان پلاس ۶ تی نسبت به وان پلاس ۶ نمی‌تواند این همه بهبود یا به عبارت بهتر ارتقا را تجربه کند، دلیل ما این است که فلسفه نسخه های تی (T) در محصولات وان پلاس اساسا بهبود های جزئی است و به یک ارتقاء سخت افزاری چندجانبه نمی تواند منجر شود. اضافه شدن سیستم دوربین سه گانه بعلاوه دوربین دوگانه سلفی که بالا جهنده خود می توانند یک ارتقای سخت افزاری اساسی برای وان پلاس ۶ تی (OnePlus 6T) بشمار بروند که شاید برای وان پلاس ۷ بتوانیم احتمالات آن را در نظر بگیریم ولی برای نیمه دوم سال ۲۰۱۸ خیلی بعید به نظر می رسد.

نظر شما چیست؟ به هر حال این یک شایعه نیست و تنها یک رندر است که می توان آن را طرح مفهومی را بدانیم، پس لزوماً انتظار به تحقق پیوستن آن را نداریم اما اگر این اتفاق بیفتد مسلماً یک پیشرفت ویژه برای پرچمدار کش های وان پلاس باشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

احتمالا شایعه است این حداقل سی درصد ارتقا هست و حتی اگر در این مدت کوتاه وانپلاس توانسته این کارو بکنه که بعیده بتونه تولید انبوه کنه کوپنش را خرج مدل T نمیکند بلکه میذاره برای معرفی پرسروصدای پرچمدار جدیدش برای شاخ و شانه کشیدن برای برندهای معروف با قیمت رقابتی البته وان پلاس نشان داده افزایش قیمتش دیگه شیب ملایمی نداره و داره میرسه به هواوی توی سیاست قیمت گذاری.

دوربین پاپ‌آپ. حالا میخوان ع.ن اینو در بیارن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)