حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع دیگری از سامسونگ برای نمایشگر هولوگرافیک منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم نمایشگر هولوگرافیک سامسونگ در حق اختراع این شرکت دیده شد و دیدیم که این نوع نمایشگر به عنوان یکی از آینده های توسعه سامسونگ در بخش نمایشگر وجود در حال بررسی است. امروز حق اختراع دیگری از سامسونگ برای نمایشگر هولوگرافیک منتشر شده و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

حق اختراع نمایشگر هولوگرافیک سامسونگ

حق اختراع نمایشگر هولوگرافیک سامسونگ

حق اختراع نمایشگر هولوگرافیک سامسونگ

حق اختراع نمایشگر هولوگرافیک سامسونگ

در حال حاضر موبایل RED hydrogen one با نمایشگر هولوگرافیک یک پروژه نه چندان موفق یا حتی اگر بی رودربایسی تر بخواهیم بگوییم، شکست خورده است و به نظر نمی رسد که آینده روشنی را برای نمایشگر هولوگرافیک روی موبای به ما نشان بدهد. به نظر می رسد اگر آینده روشن در زمینه صنعت نمایشگر می خواهیم باید به سامسونگ نگاه کنیم.

پیش از این در در حق اختراعی که سامسونگ در سازمان مالکیت معنوی جهانی یا World Intellectual Property Organization به اختصارWIPO ثبت کرده است نمایشگر هولوگرافیکی را می بینیم که بر اساس دانسته های فعلی توسعه داده شده است اما به شدت در مصرف انرژی تاثیرگذار است.

در این حق اختراع جدید اطلاعات ویژه ای برای ما وجود ندارد اما موضوعی که منتشر کننده این حق اختراع همراه با آن عنوان کرده این است که این فناوری نمایشگر هولوگرافیک سامسونگ را در ۱۰ سال آینده شاهد خواهیم بود. نتیجه این است که شاید نمایشگرهای هولوگرافیک به این زودی ها عرضه نشوند اما صنعت در حال سرمایه گذاری و توسعه آن است.

در حال حاضر ترند بخش نمایشگر بیشتر به سمت کم حاشیه شدن و نمایشگر منعطف و دستگاه های قابل انعطاف پیش می رود. نظر شما چیست؟ درباره نمایشگر هولوگرافیک هیجان زده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

گوشی هایی که در فیلم های علمی و تخیلی وجود دارن تا چند سال دیگه توسط سامسونگ در واقعیت معرفی میشوند???

کهکشان

واقعا

BeFair

مگر سامسونگ این بخش رو سر و سامون بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)