حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موبایل Red Hydrogen Titanium لو رفت باتری 4510 میلی آمپر

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

گوشی موبایل Red Hydrogen Titanium یک موبایل پر سر و صدا بود که توجهات به دلیل ادعای ارایه اولین نمایشگر هولوگرافیک به آن جلب شده بود. همچنین این شرکت آمریکایی به تولید دوربین های حرفه ای هم شهرت دارد، پس می تواند این دو فاکتور پر اهمیت، برای کاربران جذاب باشد. متاسفانه به نظر می رسد که RED خیلی خوب به تعهدات خود عمل نکرده است ولی کم کم باید شاهد ارایه موبایل پر سر و صدای آن به بازار باشیم. امشب اطلاعات گوشی موبایل Red Hydrogen Titanium در سازمان FCC لو رفته که می تواند برای علاقه مندان به این موبایل جذاب باشد. با ترنجی همراه باشید.

گوشی موبایل Red Hydrogen Titanium

گوشی موبایل Red Hydrogen Titanium

این نمای دیده نشده یا کمتر دیده شده از گوشی موبایل Red Hydrogen Titanium است و می بینیم که یک طراحی خاص و نه لزوما بهتر را شاهد هستیم. دوربین سلفی دوگانه در کنار دو بلندگوی استریو همسان مواردی است که روی لبه های آلومینیومی جلو (آ … اچ‌تی‌سی وان M8 کجایی) دستگاه قرار گرفته است.

نکته قابل تامل دیگر باتری حجیم ۴۵۱۰ میلی آمپری Red Hydrogen Titanium است. این باتری حجیم احتمالا برای نمایشگر هولوگرافیک دستگاه نیاز است. باقی موارد درباره طراحی را پیش از این هم دیده بودیم. می توانید گالری تصاویر منتشر شده از آن را پایین تر بینید:

به صورت کلی با توجه به سخت افزار مربوط به سال گذشته یعنی چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ می توان گفت که استقبال از  گوشی موبایل Red Hydrogen Titanium خیلی پایین باشد. همچنین بد نیست بدانید محتوای هولوگرافیک باید اختصاصی برای آن تولید شوند که این خود نشان می دهد باید با اصلی ترین ویژگی دستگاه خداخافظی کنید!

دید شما درباره نحوه ورود RED به بازار موبایل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

به نظر من که جو الکی بود و باعث و بانیش هم مارکوس براونلی بود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)