حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر هولوگرافیک سامسونگ در حق اختراع این شرکت دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 22 دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

در حال حاضر موبایل RED hydrogen one با نمایشگر هولوگرافیک یک پروژه نه چندان موفق یا حتی اگر بی رودربایسی تر بخواهیم بگوییم، شکست خورده است و به نظر نمی رسد که آینده روشنی را برای نمایشگر هولوگرافیک روی موبای به ما نشان بدهد. به نظر می رسد اگر آینده روشن در زمینه صنعت نمایشگر می خواهیم باید به سامسونگ نگاه کنیم. خبر می رسد که نمایشگر هولوگرافیک سامسونگ در حق اختراع این شرکت دیده شده است و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم.

در حق اختراعی که سامسونگ در سازمان مالکیت معنوی جهانی یا World Intellectual Property Organization به اختصار WIPO ثبت کرده است نمایشگر هولوگرافیکی را می بینیم که بر اساس دانسته های فعلی توسعه داده شده است اما به شدت در مصرف انرژی تاثیرگذار است.

گفته می شود که در حق اختراع نمایشگر هولوگرافیک سامسونگ به جای استفاده از روش فعلی یعنی روش های اختلال القایی چشم (eye strain-inducing parallax methods) از ماژول نور فضایی (the spatial light modular)، اسکن پیشرفته و پایش چشم استفاده خواهد کرد و به این صورت مصرف انرژی کاهش پیدا می کند. در این روش چندین تصویر از صحنه نمایش داده شده، شی یا تصویری که باید نمایش داده شود؛ به صورت مجزا برای هر چشم ارایه می شود می شود. فریم های پی در پی روی نمایشگر رزلوشن بالا به صورت پیوسته در موقعیت خود جابه جا می شوند و مشاهده کننده می تواند از فاصله مشخصی آن را ببیند.

این روش به سخت افزار جدید نیازی ندارد. هر چند مشخص نیست که این نمایشگر در موبایل استفاده می شود یا در زمینه دیگری اما به هر صورت جذاب است که نمایشگر هولوگرافیک سامسونگ در حق اختراع این شرکت دیده می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نمایشگر هولوگرافیک آینده موبایل ها و تبلت هاست؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

حالا کار ندارم یه جورایی در این خبر ترنجی میخواستی این دستاورد سامسونگ رو بی اهمیت جلوه بدی،ولی این خبر از سامسونگ نشانه سوپرایز در اینده گوشی های موبایل هست،آینده ای جدید در نمایشگرها باز توسط سامسونگ رقم خواهد خورد??واسه همینه که میگم سامسونگ روح بخش دنیای تکنولوژی هست،حالا الان بچه ترول ها میان شعر میگن.

chalton

(اگر بی رودربایسی تر بخواهیم بگوییم، شکست خورده است و به نظر نمی رسد که آینده روشنی را برای نمایشگر هولوگرافیک روی موبای به ما نشان بدهد. به نظر می رسد اگر آینده روشن در زمینه صنعت نمایشگر می خواهیم باید به سامسونگ نگاه کنیم) اولش سامسونگ رو می‌کوبید بعدش همه یه کوچولو ازش تعریف میکنید که مخاطب رو سر دو راهی بزارید،البته بیشتر خبرهای سامسونگ رو اینجوری مینویسید،در کل اقای عطایی چه بخواید چه نخواید ما شمارو دوست داریم کاملا قابل احترامید و هیچ وقت هم دوست داشتنمون نسبت بهتون کم نمیشه ولی اگر خبر هواوی یا اپل بود یه جور بهتر مینوشتید،چون تهه دلتون از سامسونگ خوشتون نمیاد.

Pouya

جناب ع.ط.ایی منظور چالتون اون بخش اولشه که گفتین اینده ی روشنی نداره

Pouya

بله متوجه شدم

علی شیخ زاده

اخه لان سامسونگ گوشی با نمایشگر هولوگرافیک مثل رد هیدوژن نداره که با حرف ایشون خراب بشه.
جناب عطا.یی گفته نمایشگر هولوگرافیک شکست خوردس مگر اینکه سامسونگ یه کاری کنه به وضوح مشخصه از سامسونگ تعریف کرده.
حقیقتا درست هم گفته بررسی های این گوشی رو بخونید متوجه میشید.
یه مثال خیلی ساده برای اینکه بدونید حرف جناب عطا.یی به نفع سام بوده نه بر ضدش:
مثل اینکه بگن چند نفر تا حالا تلاش کردن یه قله رو فتح کنن(نمایشگرهولوگرافیک بسازن) اما شکست خوردن و برای فتح این قله همه نگاها به سمت سامسونگه چون فقط اون میتونه!(چون فقط سامسونگ توی نمایشگر ها پیشرو هست)

Mashallah_khan

ترول جون هنوز مثل مرغ داری قد قد میکنی رو نویسنده سایت؟ چه قدر بهت فشار اومده مخصوصا خبره که خوندی پیکسل ۱ قراره بعد از اپدیت نایت مودش بر..نه به هیکل سلطان عکس بردارین تو شب نه؟ از پردازنده انقلابی چوسینوزت برامون بگو سامسونگ روح بخش تکنولوژی ??

CAPCOM

سامسونگ تو نمایشگر گوشیها همیشه عالی بوده از اس۲ تا الان بهترین نمایشگر سامسونگ بوده البته رتینای اپل هم خیلی خوب بود
دوستان من خودم به شخصه از فناوریهای خوب حمایت میکنم بهرحال انسان باید منطقی باشه

CAPCOM

آقای عطایی این جماعت بطور وحشیانه دارن تعصب سامسونگ رو میکشن بحث کردن با این افراد مثله آبیاریه گیاهان در داخل آب میباشد

کهکشان

آمپول کوالکام بزن شاید عقلت سرجاش اومد

Amin

همه رو با یه چوب نمی‌زنن گلم

Mashallah_khan

همتون از قماش چالتونین و چشماتون رو روی واقعیت بستین و نمیبینین نوبیا و شیام میر..نه به سامسونگ
البته پردازنده بنجلیم که دیروز رونمایی کرد به هسته های a75 و ۸ نانو متری هم قطعا تاثیر روی اعصابتون گذاشته

قطعا اپدیت نایت مود که بیاد برای پیکسل ۱ میاد و امثال شما انگشت تو دهن در حسرتشین و اونم بر..نه به هی‌کل اشغالی مثل نوت ۹ با دیافراگم دروغیش خیلی قیافتون دیدنی میشه اونجاس که باید انداختتون تو باغوحش ????
پس آبو همیگتون بریزید همون جاتون که میسوزه

Amin

سرکار ماشالا خانوم؛
هر وقت گفتیم خاک‌انداز
خودتو وسط بینداز

کهکشان

Mashallah_khan> نمیدونم چه چوب بدی از سامسونگ خوردی که انقد با اسمش دردت میاد ! ولی اینو بدون ما از معرفی 9820 نه تنها اعصابمون خورد نشد خیلیم خوشمون اومد ! فکر کنم این تویی که هلاکت بردنش بیمارستان بعد قبرستان سوتی درحال سوختن شدیدی هستی !

Mashallah_khan

یه مشت عقب افتاده ذهنی که هربرندی میاد گوشی جدید معرفی میکنه همه جوره می ر.. نه به سامسونگ قطعا فشارات زیادی به فناش وارده الان و کلا بهشون فشار شدید میاد دیروزم یه ر..دمان دیگه از چوسیوزای اپ اسکیلی ۴۰ درصد افت عملکردی رونمایی کرد با خاک یکسان کردن فناشو
اگر عقل داشتن بعد از معرفی میت ۲۰ که فن سامسونگ نبود
تازه برای اینکه نادان بودن این سامسونگیا بهت ثابت شه برو ببین چه گفتن npu بی کاربرده حالا که اضافه کرد اونم یک دونه ببین چه به به چه چه میکنن دوروز بعدم ناچ گذاشت تو اس۱۰ ببین چه جور نظرشون عوض میکنه

chalton

منو ببین،چه بد اخلاقی تو،اینجوری شوهر گیرت نمیادا،معلومه حاصل رابطه نا.مشروعیا چون سریع عصبانی میشی،همین الانش بدون تست اکسینوس 9820 از کارین 980 بهتر و جلوتره،احمق برو مشخصات 9820 رو بخون بعد بیا اینجا گ…. بخور،تست های غول 9820 بیاد بیرون امیدوارم کار واست پیش نیاد بیای سر بزنی به سایت،حسش نیست بنویسم خودت برو بخون.

Amin

کدوم بی‌شرفی گفت NPU بی‌کاربرده؟
من گفتم هشت هسته با ۲ هسته با تک‌هسته فعلا تفاوتی نداره چون همشون اون یه کار ساده که تو عکاسی هستش رو با سرعت یکسان انجام میدن.
شاید بعدا کاربرد داشته باشه اما الان تفاوتی نداره

کهکشان

ماشالله خانم حق داری انقد ناله کنی ! سونی رفته تو کما !

chalton

تو خودت از آب به دنیا اومدی حالا ناخواسته یا خواسته اش رو به من مربوط نیست،من نه تاحالا باهات کاری داشتم نه بی احترامی بهت کرده بودم ولی چون این کامنتت مربوط به من بود گفتم یه جوابی بهت بدم پنجشنبه هست حرف رو زمین بمونه زشته،اگه سامسونگ نبود کوالکام با گندی که تو 810 زده بود کارش تموم بود تو 820 دیگه سامسونگ وارد بازی شد و باهاش همکاری کرد و کوالکام رو نجات داد،برو سرچ کن سامسونگ ناجی کوالکام،هنوز دارم به کامنت این romas میخندم
(عزیزم تو تا دیروز اسم کوالکامو با حرف C مینوشتی ! الان شدی تحلیلگر پردازنده ؟ میدونستی همینو بخاطر هم رده بودن با اسنپ جونت محدود کرده ؟)

کهکشان

خخخخخخخ چالتون این تیکه رو خوب اومدی ! خواسته یا ناخواسته ! هههههههه خب معلومه کدومشه دیگه !
این ماشالله خانم خیلی بیچارس ! همم میشناسنش ! مشهوره در تعصب سونی کشیدن ! نه عقل داره نه شعور ! عشقش رفته تو کما 700-800 تا فروش داشته بهش حق بده حالش بد باشه دری وری میگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)