حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گوشی RED Hydrogen One منتشد شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | RED، تست، تماشا کنید، مقاومت

موبایل رد هیدروژن وان (RED Hydrogen One) موبایل خاصی است که قیمت بالایی هم دارد و دلیل را بیشتر در کیفیت ساخت بالا، نمایشگر هولوگرافیک و برند RED می توان جستجو کرد. امروز می خواهیم با تست مقاومت گوشی RED Hydrogen One در ترنجی می خواهیم ببینیم آیا کیفیت ساخت این دستگاه آنطور که باید، هست یا خیر! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موبایل رد هیدروژن وان (RED Hydrogen One) هیچ که نداشته باشد، بدنه آلومینیومی سترگی دارد که به این راحتی ها به نظر نمی رسد زیر بار فشار، کمر خم کند. نکته ای که پیش از دیدن این تست مقاوم برای ما اهمیت داشت، این بود که ببینیم محافظ نمایشگر از نوع شیشه است یا پلاستیک و حالا می بینیم که شیشه گوریلا گلس روی نمایشگر هولوگرافیک RED Hydrogen One قرار گرفته است.

موضوع قابل توجه دیگر این است که زیر سوراخ های بزرگ و اغواکننده روی لبه پایین تنها یک بلندگو آن هم روی گوشه سمت راست قرار دارد. حتی روی قاب پشتی نیز لبه پایین و لبه بالا مانند یک برچسب است. فقط بخش میانی آلومینیومی بوده و فریم آلومینیومی ضخیمی وجود دارد.

در مقابل شعله نیز نمایشگر هولوگرافیک مشکل ویژه ای ندارد. در نهایت در برابر فشار حتی کوچکترین خمی به آبرو RED Hydrogen One نیامد، این قابل تحسین است. نظر شما چیست؟ فکر می کنم این تنها نکته مثبت آن باشد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Cyrus

آقای عطایی
رد هیدروژن اون چیه؟??????
رد هیدروژن وان هستش
لطفاً اصلاح کنید!

علی شیخ زاده

توی نقد و بررسی ها که نمره ضعیف گرفته اما عملکردش تو این تست خیلی خوبه

علی شیخ زاده
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)