حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به موبایل RED Hydrogen One با نمایشگر هولوگرافیک

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت RED یکی از تولیدکننده های بزرگ دوربین های حرفه ای است. این شرکت مدتی است که تصمیم به ورود به بازار موبایل های هوشمند دارد. RED حاشیه زیادی پیرامون موبایل خود به راه انداخت و طراحی متفاوت آن به همراه نمایشگر هولوگرافیک و البته قیمت بالای آن، انتظارات را از محصول نهایی بالابرد. حالا موبایل RED Hydrogen One به زودی با قیمت ۱۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد و بد نیست نگاه نزدیک به موبایل RED Hydrogen One با نمایشگر هولوگرافیک داشته باشیم. با ترنجی همراه باشید.

موبایل RED Hydrogen One موبایلی است که باید خیلی خیلی خاص باشید و بخواهید خیلی خیلی خاص دیده شوید غیر صورت دلیل خیلی خیلی خاصی برای خرید آن وجود ندارد! واقعا! نمایشگر هولوگرافیکی که RED وعده آن را داده بود و خیلی ها شاید به دلیل همان این دستگاه را پیش خرید کرده اند آن چیزی نیست که فکرش را می کنید. غریب به اتفاق همه کسانی که آن را تجربه کرده اند این پرسش را دارند که “چرا”؟ چرا RED باید چنین نمایشگری را روی موبایل گران قیمت ۱۳۰۰ دلاری خود قرار بدهد؟

اگر اهل فناوری باشید باید اچ تی سی Evo 3D و ال جی Optimus 3D را با این نوع نمایشگر و البته دوربین دوگانه به یاد داشته باشید! تفاوت اینجاست که فیلم برداری 3D آن ساخته های اچ تی سی و ال جی قابل ارسال برای دیگران بود که نهایتا با عینک 3D آن را مشاهده کنند اما فیلم برداری 4V موبایل RED Hydrogen One برای دیگران دقیقا 2D دیده می شود و شما باید آن را روی یک موبایل RED Hydrogen One ببینید!

گوشی RED Hydrogen One

گوشی RED Hydrogen One

شاید تنها امید به گوشی RED Hydrogen One را بتوان در ماژولار بودن آن دانست که احتمالا افزونه عکاسی به آن اضافه شود اما حقیقت این است که این افزونه یا ماژول هنوز حتی معرفی نشده است چه برسد که بخواهد ارایه شود و با توجه به تاخیر اولیه RED در ارایه موبایل خود، شاید نباید خیلی به آن امیدوار بود.

نظر شما درباره این موبایل 1300 دلاری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
jake

سلام آقای عطایی وانپلاس 6t معرفی شد لطفا پوشش بدید

CAPCOM

فقط قیمتش بالاست وگرنه دوران نمایشگرها و فیلمهای ۳d خیلی وخته گذشته و hdr و الترااچ دی جای اونو گرفته اتفاقا من حدود یک ماهه پیش درمورده این گوشی و نمایشگرش مقاله ای خونده بودم این نمایشگر برمبنای نمایشگرهای ips است که الان اولدها جایگزینش شدن پس پیشرفتی در این گوشی دیده نمیشه در مورده ماژولار بودن ام بگم که الجی جی ۵ ام ماژولار بود اما کی وختو حوصله از ماژور داره درکل طراحی افتضاحی ام داره که آدمو یاده گوشیهای سال ۲۰۱۳ میندازه

BeFair

کاملا مسخره است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)