حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی سال ۲۰۱۹ فقط روی پرچمدار تمرکز می کند تا با آیفون رقابت کند

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم اچ تی سی یو ۱۳ (HTC U13) در سال ۲۰۱۹ عرضه نمی شود، چیز دیگری را انتظار داشته باشید. همچنین یک هفته پس از آن گفته شد که اچ تی سی برای سال ۲۰۱۹ موبایل جدید 5G و متمرکز بر هوش مصنوعی در چنته دارد. امروز در مصاحبه ای دیگر تایوانی ها می گویند که اچ تی سی سال ۲۰۱۹ فقط روی پرچمدار تمرکز می کند تا با آیفون رقابت کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره اچ تی سی ۲۰۱۹ صحبت کنیم.

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

مدیر اچ تی سی تایوان در مصاحبه ای عنوان کرده که هدف اچ تی سی برای سال ۲۰۱۹ تمرکز بر موبایل های پرچمدار است. اپل بیشترین سهم بازار موبایل های هوشمند تایوان را در دست دارد و موفق ترین برند موبایل تایوانی یعنی اچ تی سی که زمانی در خانه اپل برای آن ها شاخ و شانه می کشید، حالا تلاش دارد تا حداقل خانه خود را از آن خود کند!

گفته می شود اچ تی سی می خواهد در نیمه اول سال ۲۰۱۹ نسخه های متنوعی از تنها پرچمدار سال ۲۰۱۸ خود یعنی یو ۱۲ پلاس را تولید کند و نسخه ۱۲۸ گیگابایت یو ۱۲ لایت نیز در میان رده برای آن ها توپ بزند! اگر راهبرد اچ تی سی همین باشد که باید به آن ها گفت اگر اچ تی سی ۱۲ پلاس باغبون بود، باغچه خودشو بیل می زد! در حقیقت این راهبرد از نظر ما اشتباه است و آن ها حداقل یک دستگاه جذاب نیاز دارند. مثلا سونی اکسپریا ایکس زد ۴ را در دست ارایه خواهد داشت که توجهات را به خود جلب می کند هر چند شاید خیلی نفروشد اما اچ تی سی اگر بخواهید نسخه جدید از یو ۱۲ پلاس را برای نیمه اول ۲۰۱۹ در نظر بگیرد، از این هم کمرنگ تر می شود.

احتمالا اچ تی سی بخواهد نسل دوم موبایل مخصوص بلاکچین خود یعنی اچ تی سی اگسدس ۲ (HTC Exodus 2) را نیز در سال ۲۰۱۹ معرفی کند. گفته می شود فاز اول موبایل های HTC Exodus 1 این شرکت به فروش رسیده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اچ تی سی در سال ۲۰۱۹ به چه سمتی برود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

حتما موفق خواهد شد براش آرزو میکنیم سربلند بشه

Sadeghh

انشالله که یه روز این برند های اصیل و با کیفیت جای خودشون رو دوباره پیدا کنند

vahid abedi

به امید برگشت پر قدرت اچ تی سی و سونی و برندهای خوشنام.

رقابت بیشتر یعنی انتخاب بیشتر و تکنولوژی بیشتر و لذت بیشتر برای کاربران

ولی خب بزرگترین دشمن برندهایی چون اچ تی سی و سونی تصمیم گیرندگان و تصمیم سازان انها هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)