حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۲ پلاس ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، اچ‌تی‌سی

آپدیت اندروید ۹ برای گوشی اچ تی سی یو ۱۲ پلاس منتشر شد. این آپدیت باعث رفع برخی مشکلات و پیشرفت سیستم شده است. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۲ پلاس صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

گوشی هوشمند اچ تی سی یو ۱۲ پلاس که قرار بود آپدیت اندروید پای را در ماه گذشته دریافت کند، بالاخره این آپدیت را با یک ماه تاخیر دریافت کرد. این آپدیت با شماره 2.45.709.1 با حجم 1.06 گیگابایت در دسترس کاربران قرار گرفته است. تغییرات موجود در این بروزرسانی به طور خاص مشخص نیست، اما به پیشرفت‌های سیستمی و حذف گوگل پلاس از BlinkFeed اشاره شده است.

اینطور که پیداست، آپدیت جدید اندروید بدون مشکل نیست؛ کاربرانی که این بروزرسانی را انجام داده‌اند، اظهار داشتند که وجود یک باگ باعث شده تا نتوانند ویرایش APN را انجام دهند. آپدیت اندروید پای برای HTC U12+ در تایوان منتشرشده و به زودی در سایر مناطق هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

شما اچ تی سی یو ۱۲ پلاس دارید؟ آپدیت اندروید ۹ این دستگاه را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

برای یو11 زودتر اومد،انیمیشن ها عوض شدن ،سرعت و این چیزا تغییرس نکرده چون همون موقع هم خیلی خوب بود،باتری هم تغییری حس نمیکنم گاهی حس میکنم بهترم شده زیاد مشخص نیس این قسمت واسم
تغییر ظاهریم فقط توی تنظیمان و اعلانات بود
خود رابط کاربری منوها جداگانه اپدیت میشه هرچند وقت

REZA

اقای عطایی قبلا هم گفتم برای ورود به سایت هردفعه مجبورم لاگ این کنم،گفتیم مرورگر مشکل داره ولی با لپ تاپم همین مشکل و دارم
یادمه چندسال پیشم همین مشکل واسم پیش اومده بود فک کنم حسابمو ریست کردین یا همچین چیزی درست شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)