حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی نوت ۹ در کره جنوبی به روز شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

سامسونگ فاز آپدیت آزمایشی اندروید ۹ را برای گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ آغاز کرده است و در حال بررسی وضعیت پایداری آپدیت اندروید ۹ خود با رابط کاربری One UI است. امروز آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی نوت ۹ در کره جنوبی به روز شده و در ادامه آن هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

رابط کاربری One UI سامسونگ

رابط کاربری One UI سامسونگ

سامسونگ آپدیت اندروید ۹ آزمایشی خود را برای گلکسی نوت ۹ به روز کرده است. انتظار می رود که این شرکت آپدیت اندروید ۹ آزمایشی گلکسی اس ۹ را نیز دوباره به روز کند تا ایرادات جدیدی که در آپدیت آزمایشی اندروید ۹ این دو دستگاه وجود داشته نیز برطرف شود.

آپدیت جدید آزمایشی اندروید ۹ گلکسی نوت ۹ با شماره ساخت N960NKSU2ZRLB ارایه می شود و حجم ۲۵۰ مگابایتی دارد. در این آپدیت ایرادات و باگ های که‌ در ارایه اول وجود داشته است برطرف خواهد شد اما احتمالا این به معنای بدون ایراد بودن خروجی نیست.

در حال حاضر این آپدیت جدید اندروید ۹ برای گلکسی نوت ۹ فقط در کره جنوبی ارایه شده است. شما اهل آپدیت های آزمایشی هستید یا برای نسخه نهایی صبر می کنید؟ کم کم به زمستان نزدیک می شویم و احتمالا تا اوایل بهمن ماه باید شاهد انتشار نسخه رسمی و نهایی آپدیت اندروید ۹ سامسونگ برای گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

دیگه خیلی داره کند عمل میکنه! بهمن ماه؟ چه خبره اخه؟

aliahmadi61

باسلام خسته نباشید لطفا پیگیری کنید چرا سایت sammobile چرا برای باز شدن فیلترشکن میخواد

Milad7

سلام.خیلی وقته برای من بدون وی پی ان باز نمیشه.

CAPCOM

دیر آمدن بهتر از بد آمدن است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)