حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت اتریوم وارد کانال ۸۰ دلار شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

حدودا دو هفته پیش بود که در ترنجی دیدیم کاهش قیمت بیت کوین و ورود به کانال ۳۰۰۰ دلار، اتریوم مرز ۱۰۰ دلار و نوامبر تلخ کریپتوبازها رقم خورد. حالا اما گویا اوضاع بدتر هم شده است و به نحوی است که امروز قیمت اتریوم وارد کانال ۸۰ دلار شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اتریوم

اتریوم

کاهش بسیار شدید رمزارزها یا کریپتوکارنسی ها در ماه نوامبر، این ماه را تبدیل به نوامبر تلخ و شاید تلخ ترین نوامبر تاریخ رمزارزها کرد. ورود بیت کوین به کانال ۳۰۰۰ دلار و اتریوم روی مرز ۲ رقمی شدن قیمت می تواند حسابی این بازار را به دردسر بیاندازد. از طرفی با سختی شبکه بسیار بالا و حالا با این درآمد کم شاید ماینرها به زودی و جهت جلوگیری از ضرر بیشتر، دستگاه های ماینینگ یا استخراج رمزارزهای خود را از برق بکشند و این یعنی مرگ!

اتریوم ۸۷ دلار

بیت کوین ۳۴۱۰ دلار

حالا و اوایل دسامبر ۲۰۱۸ نیز دستاورد ویژه دیگری برای کریپتوبازها نداشته و حتی اوضاع بدتر شد هم شده است. اتریوم در زمان نگارش این مطلب (۱۰:۰۲ شانزده آذر … روز دانشجو بر دانشجوها مبارک!) روی ۸۶ دلار است و بیت کوین ۳۴۱۰ دلار است.

هنوز هیچ تحلیلی این رفتار بازار را نمی تواند تحلیل کند. جالب اینکه تمام آلت کوین ها و حتی ارزهایی که اعلام استقلال کرده اند، با افت بیت کوین همه افت کرده اند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید بازار رمزارزها به کجا می رود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خدا بخیر کنه، چند وقت پیش ۴۰۰ تا بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)