حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یوتیوب اندروید ۵ میلیارد بار نصب شده است

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

دستگاه های اندرویدی زیادی فروخته می شوند و نرم افزارهای گوگل عموما روی آن ها به صورت پیشفرض نصب شده است. مدتی بود که رکوردهای ۱ میلیارد نصب را مرور می کردیم و حالا رکورد نصب ۵ میلیارد مرتبه ای را شاهد هستیم. امروز می خوانیم که یوتیوب اندروید ۵ میلیارد بار نصب شده است و این رکورد فوق العاده ای است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حتما توجه کرده اید که ننوشتیم «اولین نرم افزار با ۵ میلیارد نصب» و دلیل آن این است که پیش از آن گوگل پلی سرویس که نرم افزار پایه ای ترس در اندروید است به رکورد ۵ میلیارد نصب رسید.

۵ میلیارد نصب یوتیوب اندروید

۵ میلیارد نصب یوتیوب اندروید

ما می دانیم که یوتیوب ۱.۸ میلیارد کاربر فعال دارد و دلیل این اختلاف با عدد تعداد نصب را می توان عدم تابع یا عدم در دسترس بودن این سرویس پخش ویدیو گوگل در برخی بازار است.

توجه دارید که این آمار نصب یوتیوب فقط برای اندروید و از طریق پلی استور بوده و کابران iOS، دسکتاپ و حتی تلویزیون های هوشمند در آن آورده نشده است. به این صورت سرویس های گوگل که عموما به صورت پیش فرض روی همه دستگاه های اندرویدی عرضه می شوند، اولین نرم افزار ها مفتخر به شکستن رکورد ۵ میلیارد نصب است. چندی پیش در ترنجی خواندیم تماشای رایگان فیلم سینمایی در یوتیوب راهبرد جدید و خطرناک گوگل برای رقبا خواهد بود و این نیز به محبوبیتش می افزاید.

در حقیقت اساسا هدف رایگان بودن اندروید نیز همین موضوع است و به نظر می رسد گوگل در حال تحقق آن است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید نرم افزار یا بازی دیگری به جز سرویس های گوگل به این رقم برسد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

اسنپدراگون جدید معرفی شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)