حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت شیائومی می ۸ اکسپلورر فیلم برداری ۹۶۰ فریم بر ثانیه و قابلیت عکاسی در شب را اضافه کرد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شیائومی

حدودا یک و نیم ماه پیش بود که پس از عرضه شیائومی می میکس ۳ در ترنجی خواندیم پردازش دوربین شیائومی می میکس ۳ به شیائومی می میکس ۲ اس و می ۸ اضافه خواهد شد. در نهایت همینطور هم شد و سه هفته پیش آپدیت دوربین شیائومی می ۸ و می میکس ۲ اس با ویژگی عکاسی شب می میکس ۳ ارایه شد. امشب اما گرانترین عضو خانواده شیائومی می ۸ یعنی شیائومی می ۸ اکسپلورر آپدیت مذکور را دریافت کرده است. در حقیقت آپدیت شیائومی می ۸ اکسپلورر فیلم برداری ۹۶۰ فریم بر ثانیه و قابلیت عکاسی در شب را اضافه کرده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

آپدیت شیائومی می ۸ اکسپلورر

آپدیت شیائومی می ۸ اکسپلورر

پردازش نرم افزاری دوربین موضوعی اس که سال ۲۰۱۸ مشخص کننده برترین بازیکن میدان بود و شرکت های نامداری مثل سامسونگ، اچ تی سی، سونی در این بازی عقب مانده اند اما اپل، گوگل و دیگر شرکت های چینی در تلاش برای تقویت پردازش نرم افزاری خود هستند.دوربین پیکسل ۳ ایکس ال با حالت Night Side این موضوع را تایید می کند و فیلم برداری HDR آیفون های 2018 در دوربین اصلی و دوربین سلفی نمونه موفق دیگری از آن هستند.

ویژگی “Night Mode” برای شیائومی می ۸ اکسپلورر ویژگی مشخصی است که از ویژگی های عکاسی شیائومی می میکس ۳ در این رام وجود دارد. این روزها تقریبا همه یک حالت شب ویژه دارند و بهترین آن ها را می توان نایت ساید (Night Side) گوگل پسکل ۳ دانست. ما پیش از این مقایسه حالت شب دوربین پیکسل ۳ ایکس ال با هوآوی میت ۲۰ پرو و وان پلاس 6T را نیز در ترنجی با هم داشته ایم اما نماینده شیائومی تا کنون بررسی مشخصی نشده است.

همچنین فیلم برداری فوق آهسته ۹۶۰ فریم بر ثانیه ویژگی مهم دیگری است که در این آپدیت شیائومی می ۸ اکسپلورر اضافه خواهد شد. نظر شما چیست؟ پشتیبانی نرم افزاری شیائومی به نظر خیلی خوبی می رسد.

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)