حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت دوربین شیائومی می ۸ و می میکس ۲ اس با ویژگی عکاسی شب می میکس ۳ ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

دو هفته پیش بود که امتیاز DxO دوربین شیائومی می میکس 3 در همان مراسم معرفی مشخص شد و هم سطح گلکسی نوت 9 و اچ تی سی یو 12+ بود. شیائومی با پیشرفت های نرم افزاری و با هم مشخصات سخت افزاری دوربین شیائومی می ۸ و شیائومی می میکس ۲ اس به این امتیاز رسیده بود حال آن که دوربین شیائومی می میکس 2 اس امتیاز 97 از DxO را دریافت کرده است. پس از آن شیائومی وعده داد که پردازش دوربین شیائومی می میکس ۳ به شیائومی می میکس ۲ اس و می ۸ اضافه خواهد شد. حالا امروز آپدیت دوربین شیائومی می ۸ و می میکس ۲ اس با ویژگی عکاسی شب می میکس ۳ ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه اشید تا درباره آن صحبت کنیم.

امروز در چین و برای کاربرانی که جز برنامه آزمایشی MIUI 10 بودند این ویژگی ها ارایه شده است. نسخه رام توسعه دهندگان چین شیائومی می ۸، شیائومی می ۸ پرو، شیائومی می ۸ ای ای (Mi 8 EE) و شیائومی می میکس ۲ اس که دارای ویژگی عکاسی در شب شیائومی می میکس ۳ است عبارت است از: MIUI 8.11.8.

ویژگی “Night Mode” ویژگی مشخصی است که از ویژگی های عکاسی شیائومی می میکس ۳ در این رام وجود دارد. این روزها تقریبا همه یک حالت شب ویژه دارند و بهترین آن ها را می توان نایت ساید (Night Side) گوگل پسکل ۳ دانست. ما پیش از این مقایسه حالت شب دوربین پیکسل ۳ ایکس ال با هوآوی میت ۲۰ پرو و وان پلاس 6T را نیز در ترنجی با هم داشته ایم اما نماینده شیائومی تا کنون بررسی مشخصی نشده است.

نظر شما چیست؟ خیلی خوب است که ویژگی های پرچمدار جدید تا آنجا که جا دارد با آپدیت به پرچمدار قبلی اضافه شود، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alireza1995

یکی از مدیر های شیائومی گفته بود میخواد 960 فریم هم اضافه بشه با آپدیت
ای اخبار صحت داره

960 فریم نرم افزاری نیس که

علی شیخ زاده

نکته جالب اینه قراره واسه ردمی نوت ۳ پرو قدیمی هم اپدیت می یو آی ۱۰ رو بده این حرکت از یه شرکت اندرویدی بعیده.
بیخود نیست بهش میگن اپل چین?

akinoos

می ۸ یکی از بهترین سنسورهای سونی یعنی imx 363 رو داره که همینجوری هم عملکردش عالیه و تو dxo با دو امتیاز بالاتر از آیفونx و با یک امتیاز بالاتر از پیکسل ۲ و هم رتبه با s9 plus تو جدول میشینه.حتما حالت نایت مود اون رو تواناتر و هیجان انگیزتر هم می کنه . تجربه نشون داده که شیائومی همیشه بهترین ها رو بکار می گیره.امیدوارم که این الگوریتم نرم افزاری رو از گوگل خریده باشه و مثل حالت شب وان پلاس نباشه .

BeFair

آفرین به شیائومی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)