حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۱۰ پلاس قلابی با دوربین سه گانه را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

امروز ۱۰ آذر ۹۷ است و تا معرفی خانواده گلگسی اس ۱۰ حدودا ۳ ماه فاصله داریم اما این به آن معنا نیست که سازندگان موبایل های قلابی یا با نام آبرومندتر، کلون‌ساز ها به نتیجه نهایی برای ساخت گلکسی اس ۱۰ پلاس قلابی نرسیده باشند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گلکسی اس ۱۰ پلاس قلابی با دوربین سه گانه را ببینید.

گلکسی اس ۱۰ پلاس قلابی

گلکسی اس ۱۰ پلاس قلابی

همانطور که می بینید تمام جزئیات در گلکسی اس ۱۰ پلاس قلابی رعایت شده، حتی متن Secured by Knox و لوگو سپر آن که زیر نام Galaxy S10+ آن هم با فونت سامسونگ، قرار گرفته است. حتی سمت‌ چپ شاهد قرار گرفتن دکمه بیکسبی هم هستیم!

بسته بندی گلکسی اس ۱۰ پلاس قلابی نیز با الهام از بسته بندی فعلی سامسونگ طراحی شده است. جالب اینکه حافظه داخلی کلون گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز ۱۲۸ گیگابایت بوده که برای یک کلون خیلی آبرومندانه است!

گلکسی اس ۱۰ پلاس قلابی

گلکسی اس ۱۰ پلاس قلابی

همانطور که در تصویر اصلی مطلب نیز می بینید، گلکسی اس ۱۰ پلاس قلابی نیز دوربین سه گانه دارد و طراحی کاملا شبیه به شایعات است، حتی حسگر اثرانگشت نیز روی قاب پشتی آن نبوده و با توجه به اینکه تصویر نمای جلو خیلی مشخص نیست، معلوم نیست حسگر اثرانگشت گلکسی اس ۱۰ پلاس قلابی را چطور طراحی کرده اند!

نظر شما درباره این کلون گلکسی اس ۱۰ پلاس چیست؟ شما اهل خرید کلون موبایل های معروف هستید؟ البته در این بازار کلون پرچمدارها حتی از قیمت قبل آن ها نیز گران تر خواهد بود!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

تشکر ولی اینجور اخبار اصلا ارزش پوشش دادن ندارن

علی شیخ زاده

واقعا موندم چرا مردم گوشی طرح میخرن

Amin

واقعا موندی؟!!
موندن نداره!
برای پز دادن!
مثل اونایی که می‌رن اپل می‌خرن تا جلوی بقیه درش بیارن بگن ما آیفون داریم یا جلو آینه عکس می‌گیرن با گوشی‌شون.

مشخصه چرا همچین گوشی‌هایی خواهان داره.

کهکشان

اینجور کارا فقط از طرف چینی ها برمیاد

CAPCOM

این گوشیها دارای پردازنده ضعیف مدیاتک و نمایشگر tn ، حافظه داخلی ۸ مگابایت و معمولا ظاهر اندروید۶ و دوبینهای کمتراز ۳مگاپیکسل بوده و بیشتر ساخت چین هستن آخه چرا اینکارو میکنن مگه میشه یک گوشیه فیک ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی داشته باشه درضمن الان همه مردم به نوعی کاربر حرفه شدن یعنی شما بااین گوشی هرجا بری سریع میفهمن فیکه

Milad7

دهن سرویسا عجب کارهایی میکنن?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)