حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی نوا ۴ با سوراخ نمایشگر در یک برنامه زنده تلویزیونی دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، هواوی

هوآوی نوا ۴ (Nova 4) دستگاهی است که این روز ها مورد توجه ویژه قرار گرفته و دلیل را می توان در آن دانست که احتمالا اولین موبایل هوآوی با سوراخ نمایشگر هوآوی باشد. امروز اما هوآوی نوا ۴ با سوراخ نمایشگر در یک برنامه زنده تلویزیونی دیده شده که در ادامه با هم به آن خواهیم پرداخت، با ترنجی همراه باشید.

هوآوی نوا ۴

هوآوی نوا ۴

هوآوی نوا ۴

هوآوی نوا ۴

هوآوی نوا ۴

هوآوی نوا ۴

همینطور که می بینید هوآوی نوا ۴ (Huawei nova 4) با سوراخ نمایشگر در یک برنامه تلویزیونی حال به صورت اتفاقی یا به صورت برنامه ریزی شده نمایش داده شده است. برخی می گویند شاید هوآوی نام Nova 3S را نیز برای این موبایل دارای سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی انتخاب کند. دلیل نیز تفاوت اندک این دو دستگاه با یکدیگر است. البته ما فکر می کنیم شاهد استفاده از چیپست جدید در آن باشیم و همین تغییر در نمایشگر نیز خود موضوع بزرگی است.

کاهش حاشیه نمایشگر تا محو شدن دوربین سلفی زیر نمایشگر ادامه خواهد داشت. از بریدگی نمایشگر عریض آیفون X تا بریدگی نمایشگر قطره ای و حالا سوراخ نمایشگر ترند جدید نمایشگرهای کم حاشیه بازار خواهد بود. امروز هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) با سوراخ نمایشگر دوباره لو رفته است.

هنوز مشخص نیست که تاریخ معرفی گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) با نمایشگر دارای بریدگی نمایشگر Infinity O یا همان سوراخ نمایشگر که پنل آن LCD و ساخت شرکت چینی BOE است، دقیقا چه وقتی خواهد بود. دو هفته پیش در ترنجی خواندیم که احتمالا هوآوی پی ۳۰ با سوراخ نمایشگر طراحی شود. بعید نیست که نمایشگر هوآوی نیز توسط همین شرکت چینی تامین شود.

همچنین تا کنون آیفون با سوراخ نمایشگر در حق اختراع اپل دیده شده و ایسوس زنفون ۶ (Asus Zenfone 6) با سوراخ نمایشگر و دوربین سه گانه لو رفته است که نشان از حرکت همه شرکت ها به این سمت دارد

نظر شما چیست؟ می دانیم که نمایشگر Infinity O گلکسی A8s ساخت شرکت چینی BOE خواهد بود، شرکتی که با هوآوی نیز همکاری خیلی خوبی دارد و قطعا از تولیدات همین شرکت نیز برای نوا ۴ استفاده خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

مهم ترین چیزی که این روزا نیازه انقلاب باتریه

Soheil Rezayi

دقیقا من به این فکر می کنم

vahid abedi

امروز فردا دوباره بحث شروع خواهد شد.

کافیه اقا معلم بره تو دفتر تا بچه های دبستانی ظاهرا مرد مانند بزنن تو سر هم با دفتر و این بگه کپی هستش اون بگه کپی هستش

اون بگه مداد من خوشگله اون یکی بگه پاک کن من خوشگله.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)