حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس زنفون ۶ (Asus Zenfone 6) با سوراخ نمایشگر و دوربین سه گانه لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | ایسوس، برترین‌های ترنجی، شیائومی

ایسوس تلاش ویژه ای دارد تا همان ابهت بازار کامپیوترهای شخصی و سیستم های مخصوص بازی خود را به موبایل ها بیاورد. چهار ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم گوشی مخصوص بازی ایسوس راگ (ROG Phone) با نمایشگر 90 هرتز، اسنپدراگون 845 به فرکانس 2.9 گیگاهرتز و داک های مخصوص معرفی شد. حالا اما به نظر می سد که پرچمدار بعدی ایسوس حسابی جذاب خواهد بود. امروز ایسوس زنفون ۶ (Asus Zenfone 6) با سوراخ نمایشگر و دوربین سه گانه لو رفته که در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد.

ایسوس زنفون ۶ (Asus Zenfone 6) پرچمدار سال ۲۰۱۹ تایوانی ها خواهد بود که چندین نمونه اولیه آن لو رفته است. یکی از این نمونه ها دارای سوراخ نمایشگر یا همان بریدگی نمایشگر بسیار کوچک در گوشه نمایشگر است. یکی دیگر دوربین سه گانه دارد، یکی بریدگی نمایشگر قطره طور در وسط نمایشگر و یکی بریدگی نمایشگر قطره طور سمت راست محور منصف نمایشگر قرار دارد، تصاویر زیر را برای تصور بهتر ببینید:

آن نسخه از ایسوس زنفون ۶ (Zenfone 6) که سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دارد با طراحی کاملا متفاوت نسبت به موبایل های ایسوس که تا کنون دیده ایم، طراحی شده است و شبیه به موبایل های وان پلاس است. جالب این که در هر سه طرح جک 3.5 میلی متری صدا هم دیده می شود. در این طرح حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی نیست و احتمالا یکپارچه با نمایشگر خواهد بود.

در ردیف دوم بریدگی نمایشگر قطره طور غیر متقارن سمت راست نمایشگر را شاهد هستیم به همراه یک دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت و در نهایت ردیف اول دوربین سه گانه را شاهد هستیم که حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی است و بریدگی نمایشگر آن قطره طور در مرکز نمایشگر خواهد بود.

اینکه فکر کنیم این سه طرح برای برای یک موبایل است خیلی بعید است چون نگاه های خیلی متفاوتی در آن ها دیده می شود اما بعید نیست که در حال نگاه کردن به سه عضو خانواده ایسوس زنفون ۶ (Asus Zenfone 6) هستیم. نظر شما چیست؟ به نظر می رسد سال ۲۰۱۹ سال بریدگی نمایشگرهای کوچک و دوربین سه گانه است اینطور نیست؟ فکر می کنید ایسوس می تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند یا مانند دیگر برند تایوانی، یعنی HTC در حاشیه سیر خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

هممممم، ایسوس دید سامسونگ پیش دستی کرده با خبر A8s گفت ما هم متقلب دیده نشیم بعدش، سریع یه چیزی لو داده 🙂

خوبه آقا، خوبه

بریدگی نمایشگر هرچی هدف دار تر، بهتر، مثلا الان شما فقط دوربین می خوای بزاری، به اندازه دوربین ببُر، اگر سیستم تشخیص چهره داری، به اندازه اون ببُر

Naranj

اینا رو بله روح فناوری بگید!

ahmad

سال ۲۰۱۸ سال بریدگی نمایشگر بود انگار سال۲۰۱۹ هم سال سوراخ نمایشگره خخخ

علی شیخ زاده

من فکر میکنم چینیا خیلی سریع گوشی با سوراخ نمایشگر معرفی میکنن چون سال قبل چندتا پتنت ثبت کردن

BeFair

آره علی جان، این چینی ها هیچ راهی برای پیشرو بودن بقیه نذاشتن

pouya

سوراخ نمایشگر فلان برند سر تیتر خبرها

BeFair

واقعا پویا جان، کم کم اینم جواد می کنن میره :))

Omid nos

سلام اقای عطایی خسته نباشید واقعیتش به این صفحه مربوط نیست نمدنستم کجا بپرسم؟ می شه اموزش نصب لانچر روی اندروید (اوریو) اموزش بدین؟ فک کنم استقبال شه تو بقیه سایتا خوندم متوجه نشدم اگه ممکنه ساده ترین حالت ممکن توضیح بدین
فقط یه سوال ایا روت لازمه؟

Omid nos

Mate 10 pro android 8 خیلی ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)