حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین موبایل هوآوی با سوراخ نمایشگر ماه آتی میلادی ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

پس از اینکه امروز هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) با سوراخ نمایشگر لو رفت حالا خیلی سریع تاییدیه رسمی هوآوی منتشر شده و به ما می گوید که اولین موبایل هوآوی با سوراخ نمایشگر ماه آتی میلادی ارایه می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اولین موبایل هوآوی با سوراخ نمایشگر

اولین موبایل هوآوی با سوراخ نمایشگر

همانطور که در تصویر بالا می بینید، یک موبایل با سوراخی در گوشه بالا و سمت چپ آن دیده می شود. این کاملا یک راهنمایی مشخص به سوراخ نمایشگر است و احتمالا این موبایل با سوراخ نمایشگر همان نوا ۴ (Nova 4) هوآوی باشد که امروز لو رفت. پایین پوستر را به سختی ترجمه کردیم و می گوید که اولین موبایل هوآوی با سوراخ نمایشگر ماه آتی میلادی یعنی دسامبر ارایه می شود.

هنوز مشخص نیست که تاریخ معرفی گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) با نمایشگر دارای بریدگی نمایشگر Infinity O یا همان سوراخ نمایشگر که پنل آن LCD و ساخت شرکت چینی BOE است، دقیقا چه وقتی خواهد بود. دو هفته پیش در ترنجی خواندیم که احتمالا هوآوی پی ۳۰ با سوراخ نمایشگر طراحی شود. بعید نیست که نمایشگر هوآوی نیز توسط همین شرکت چینی تامین شود.

همچنین تا کنون آیفون با سوراخ نمایشگر در حق اختراع اپل دیده شده و ایسوس زنفون ۶ (Asus Zenfone 6) با سوراخ نمایشگر و دوربین سه گانه لو رفته است که نشان از حرکت همه شرکت ها به این سمت دارد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید اولین شرکتی که بریدگی نمایشگر دایره ای را به نام خود ثبت می کند کیست؟ هر چند سامسونگ با بازاریابی زیرکانه فعلا آن را به نام خود زده است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

قشنگ معلومه داره تقلید کور کورانه میکنه،تا خبری از برندهای سامسونگ و اپل میاد برندهای چینی همونو بدون هیچ تحقیق و علمی سریع میزارن رو گوشیهاشون معرفی میکنن،فکر میکنن اینجوری زودتر بدن بیرون زودتر میفروشن.

علی شیخ زاده

Boe چقد راحت برند شد?
انتظارشو داشتم اما نه انقد سریع

ali

صفحه نمایش های boeمحشره .

Pouya

اصلا اینطور نیست من میت ۲۰ مرو رو نمیدونم ولی شما میت ۱۰ پرو رو بزار کنار اس ۹ یا نوت ۸ تفاوت رو ببینید من تجربشو دارم که میگم کار کردم که میگم البته اصلا هم توقع نداشتم در حد اولد سام باشه اما بازم نسبت به تصوری که ازش داشتم پایین تر بود

کهکشان

هرجا ردپایی از کپی هست نام مسخره هواوی میدرخشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)