حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلس محافظ نمایشگر Infinity O گلکسی A8s موقعیت دوربین سلفی را لو داد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

یک ماه پیش پس از آن که مشخص شد گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) با “سوراخ نمایشگر” به عنوان اولین موبایل تمام صفحه سامسونگ معرفی می شود، گلس محافظ گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) لو رفت و پس از آن که با مفهوم نمایشگر Infinity O آشنا شدیم در یک رندر گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) را با نمایشگر Infinity O و دوربین سه گانه دیدیم. امروز اما گلس محافظ نمایشگر Infinity O گلکسی A8s موقعیت دوربین سلفی را لو داده و بر اساس آن هم یک رندر منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، احتمالا شاهد بریدگی نمایشگر دایره یا همان نمایشگر Infinity O با سوراخ در سمت چپ نمایشگر باشیم. این بار برای گلکسی A8s مقداری حاشیه لبه پایین هم تصور شده است که به واقعیت نزدیک تر است. تصویر گلس محافظ نمایشگر Galaxy A8s را پایین تر می توانید ببینید:

گلس نمایشگر گلکسی A8s

گلس نمایشگر گلکسی A8s

همانطور که مشخص است حاشیه لبه پایین نمایشگر Infinity O سامسونگ گلکسی A8s از آیفون X بیشتر از است اما کمترین در بین موبایل های سامسونگ به نظر می رسد. بلندگوی مکالمه نیز روی لبه بالای و بین شیشه و فلز قرار گرفته است.

گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ (Galaxy A7 2018) اولین موبایل با دوربین سه گانه سامسونگ بود که البته دوربین دلچسبی را هم ارایه نمی کرد اما برای یک میان رده در خانواده گلکسی A که هیچ وقت از دوربین آن ها توقع زیادی نبوده است، بدک نیست. حالا به نظر می رسد که گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) هم دومین دوربین سه گانه سامسونگ را خواهد داشت. حسگر اثرانگشت این بار روی قاب پشتی است و این شبیه به گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ و بر خلاف گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید در نهایت نمایشگر گلکسی A8s همین باشد؟ ما در ترنجی خواندیم که شاید گلکسی ام ۲ (Galaxy M2) با نمایشگر Infinity U ارایه شود و این اولین موبایل با بریدگی نمایشگر سامسونگ باشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

با توجه به اینکه این گلس سوراخ نمایشگر داره و گلس قبلی که مربوط به اس ده بود و سوراخ دوربین نداشت میشه نتیجه گرفت که سامسونگ در اس ده از new infinity استفاده کرده

Pouya

کلا من اینو به ناچ ترجیح میدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)