حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلس محافظ گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تا پیش از معرفی گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) انتظار چندین معرفی از سامسونگ را داریم، مثلا نسل جدید گلکسی A8، موبایل منعطق سامسونگ و حتی خانواده گلکسی J جدید یا جایگزین هایش اما فعلا یکی از هیجان انگیزترین اخبار مربوط به همان نسب جدید گلکسی A8 است چون با معرفی این دستگاه به نوعی ما روح گلکسی اس ۱۰ را در آن خواهیم دید. پس از اعلام رسمی نزدیک  بودن معرفی گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) حالا گلس محافظ گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) لو رفته و می تواند جالب باشد! در ادامه باترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، یک گلس محافظ نمایشگر تمام صفحه را شاهد هستیم که فقط یک بریدگی دایره ای کوچک وسط لبه بالا وجود دارد. لطفا ابتدا به تصویر زیر توجه کنید:

سوراخ نمایشگر گلکسی ای 8 اس (Galaxy A8s)

سوراخ نمایشگر گلکسی ای 8 اس (Galaxy A8s)

انتظار می رفت که بریدگی نمایشگر کوچک دایره ای گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) در یکی از سه موقعیت بالا دیده شود و ما شخصا گوشه نمایشگر را برای آن مناسب تر می دانستیم. چرا که در درجه اول این یک طراحی یکتاتر است و در درجه دوم مزاحم نوتیفیکیشن ها و دیگر موارد در نوار وضعیت بالای موبایل نمی شود.

البته طراحی وسط به تقارن کمک می کند و این بحث مهم است. حالا با توجه به گلس محافظه لو رفته از گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) می توان گفت که احتمالا انتخاب سامسونگ قرار دادن دوربین سلفی در وسط نمایشگر است. امروز همچنین در ترنجی خواندیم که دوربین سلفی گلکسی اس 10 زیرنمایشگر است اما نمایان خواهد بود.

نظر شما چیست؟ کدام راه حل را می پسندید؟ هر چند این هم یک نوع بریدگی نمایشگر است اما یکتا بودن طراحی به سامسونگ کمک می کند تا شخصیت خود را حفظ کند و متهم به دنباله روی از رقیب بزرگ و دیرینه اش یعنی اپل نباشد.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

اگه روی گیمینگ وفیلم تاثیر نداشته باشه بشه سوراخ رو هم مثل ناچ پنهان کرد زیباست در غیر این صورت به درد نمی خوره ومن به شخصه ناچ رو به سوراخ ترجیح می دم (البته من هیچ مشکلی با ناچ ندارم خیلی هم زیباست به نظرم ولی کسی هم دوست نداشته باشه تو اندرید می شه پنهانش کرد)اگه سوراخ هم بشه پنهان کرد عالیه در غیر این صورت مفدش گرونه

lovenokia

دقیقا با ترنجی موافقم . به نظرم بهترین جای اون حفره همون گوشه بالای گوشی هست .
دقت کردین وقتی ناج رو مخفی میکنی با قابلیت نرم افزار و سیاه میشه . به نظرم مخفی کردن این سوراخ ، بهتر از مخفی کردن ناج هست .
چون سایز قسمت سیاه شده کوچکتره .

lovenokia

جناب عطایی دقت کردین همین قابلیت سیاه کردن بالای صفحه با قابلیت نرم افزاری برای مخفی کردن ناج رو ؟
اگر صفحه نمایش AMOLED باشه به دلیل سیاهی بی نهایت ، کمتر ناج به چشم میاد . انگار واقعا ناج وجود نداره .
ولی در صفحات IPs خیلی تابلو میشه. وقتی تو جای تاریک هستی قسمت بالای صفحه که سیاه شده ، حالت سرمه ای و ابری داره و آزار دهندست.

پس به نظرم ناج روی صفحه نمایش AMOLED عملکرد بهتری داره .

chalton

این طرح خیلی بهتر از ناچ هست،ولی موقع فیلم دیدن یا وب گردی اگه بشه پنهانش کرد که دیگه فوق‌العاده میشه،البته ای این A8s هست تا زمان اس 10 تغییرات خوبی میکنه و ضعف هاش برای اس 10 گرفته میشه.

Peiman

عالیه

mosayebso

خیلی جالبه که توی یک موبایل میانرده میاد چنین تکنولوژی هایی رو قرار میده
اگر مثل a6s به تولید کننده شخص ثالث بسپره و قیمت تمام شدش رو مثل اون فوق رقابتی بزنه میشه با این a8s بازار رده قیمتی خودش تو چین رو مال خودش کنه
اگر سامسونگ همون درجه سود که برای a6s در نظر گرفت رو برای این موبایل هم در نظر بگیره میشه قیمت 2600-3000 یوان رو براش درنظر گرفت که بنظرم توی این قیمت بی رقیبه

علی شیخ زاده

اگه طراحی اس ۱۰ هم مثل این باشه یعنی فناوری تشخیص چهره ۳ بعدی نداره؟

کهکشان

نکته خوبی بود ! ولی احتمالا فقط نسخه ده پلاس اس سنسور سه بعدی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)