حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

امروز خبر می رسد که آپدیت اندروید ۹ برای گوشی گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویژگی های آپدیت اندروید ۹ گلکسی A8s را مرور کنیم.

آپدیت اندروید ۹ برای گوشی گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s)

گلکسی A8s

گلکسی A8s

شرکت سامسونگ آپدیت اندروید ۹ را برای گوشی های Galaxy On7 Prime و Galaxy J7 Prime 2 در اوایل ماه جاری میلادی منتشر کرد، هم اکنون هم آخرین نسخه اندروید را برای گلکسی ای ۸ اس در دسترس قرار داده است.

اینطور که پیداست، تغییرات کلی در آپدیت اندرودی ۹ گلکسی A8s جدید صورت نگرفته است، اما رابط کاربری One UI در کنار برخی از ویژگی‌های اندروید ۸ برای گوشی گلکسی ای 8 اس در دسترس قرار گرفته است؛ آپدیت جدید اندروید به همراه بسته امنیتی ماه آوریل 2019 منتشر شده است.

گوشی هوشمند گلکسی ای 8 اس با صفحه نمایش 6.4 اینچ Infinity-O و وضوح فول اچ دی پلاس در ماه دسامبر سال گذشته میلادی معرفی شد. این دستگاه مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 710 بوده و در بخش عقب دارای دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 24 مگاپیکسل، سنسور 10 مگاپیکسلی تله فوتو و 5 مگاپیکسلی سنجش عمق است. بد نیست بدانید که به غیر از کشور چین، گوشی گلکسی A8s با نام گلکسی A9 Pro 2019 در کره جنوبی هم به فروش می‌رسد.

به نظر می رسد که آپدیت اندروید ۹ سامسونگ کم کم به همه دستگاه های این شرکت می رسد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)