حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام های ال جی فلکس ، ال جی Foldi و ال جی دوپلکس احتمالا برای موبایل منعطف ال جی ثبت شده است

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | ال‌جی

موبایل منعطف ال جی تا کنون در یک حق اختراع با دو جک 3.5 میلی متری هدفون، دو باتری و دو نمایشگر منتشر شده است و ایوان بلاس معتقد است که موبایل منعطف ال جی در نمایشگاه CES 2019 رسما رونمایی خواهد شد. امروز نام های ال جی فلکس ، ال جی Foldi و ال جی دوپلکس برای ال جی ثبت شده است که شاید برای موبایل منعطف ال جی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ان بیشتر صحبت کنیم.

حدودا یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم نام تجاری ال جی وی ۵۰ تا ال جی وی ۹۰ توسط ال جی ثبت شدند. هر چن دلیل ثبت آن نام ها مشخص نبود اما این نام های جدید اما مشخصا به یک دستگاه منعطف اشاره دارند. چند پیش نیز در ترنجی خواندیم که نام های هوآوی Mate Flex، Mate F، Mate Flexi و Mate Fold کاندیدای نام گذاری موبایل منعطف هوآوی هستد.

درباره موبایل منعطف ال جی هنوز اطلاعات دقیقی نداریم و چیزی لو نرفته است. این شرایط به شکلی است که اگر اطمینان ایوان بلاس برای رونمایی از موبایل منعطف ال جی در نمایشگر CES 2019 لاس وگاس نبود، ما معتقد بودیم به در نیمه اول سال ۲۰۱۹ خبری از موبایل منعطف ال جی نخواهد بود.

ال جی فلکس

ال جی فلکس

یکی از این نام های جدید کاندید برای موبایل منعطف ال جی همین ال جی فلکس (LG Flex) است که پیش از یک سری از محصولات خمیده ال جی بودند و دو مدل هم در این خانواده رونمایی شد. شاید بد نباشد که ال جی در ادامه همین خانواده به پیش برود و به راحتی مانند اپل بگوید ما از همان سال ها در حال توسعه این موبایل بودیم (!) البته خارج از شوخی قطعا توسعه موبایل هایی که هم اکنون ما در بازار می بینید، چندین سال پیش آغاز شده است، به خصوص دستگاه کلیدی و انقلابی تر.

نظر شما چیست؟ ال جی فلکس ، ال جی Foldi یا ال جی دوپلکس؟ کدام یک نام موبایل منعطف ال جی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

من هم فکر می کنم اسم ال جی فلکس بهتره

Soheil Rezayi

باید lg g flex 3 باشه تا در دهن سامسونگ و هواوی و سایر برند ها رو ببنده و بگه چیزی که شما تازه بهش رسیدسن ما خیلی وقتی بهش آشنا هستیم و g flex 3 اسم پر معنایی هس

موبایل خمیده رو اپل باید کلنگ بزنه تا بقیه اسکی برن

BLACK

روح فناوریتون واسه اینکه بازار رو به شرکت های چینی مثل شیائومی و هواوی نبازه داره عین چی دست و پا میزنه، نمونش اینکه بعد از چندسال مجبور میشه دوباره یه نسخه ارزون قیمت از آیفون بده یا بعد از چندسال دوباره MacBook Air معرفی کنه یا دوباره تولید آیفون اکس رو از سر بگیره.

علی شیخ زاده

من از اینجا بهتون قول میدم اپل برای از دست ندادن بازار یه روزی گوشی های میانرده با مشخصات در حد اندرویدی ها میزنه.
در غیر این صورت با کاهش میزان فروش انقدر حاشیه سود و میبره بالا که میشه مثل یه برند لوکس که هرکسی توان خریدش و نداره

Soheil Rezayi

عزیزم اپل باید صفحاتشو از الجی و سامی بخره اینا نباشن روح فناوری گوزه؟؟

BeFair

دوست عزیز حالا نمیشه مودبانه تر پاسخ بدید؟

CAPCOM

جی فلکس قبلا بوده الانم به احتمال زیاد استفاده بشه

علی شیخ زاده

من باشم میزنم الجی جی فلکس ۳ برای بازاریابی خیلی عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)