حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی می گوید هنوز برای موبایل تاشو “خیلی” زود است

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی

موبایل تاشو یا موبایل منعطف ال جی یکی از محصولاتی است که شایعات زیادی درباره آن شنیدیم. ابتدا شنیدیم که موبایل منعطف ال جی در نمایشگاه CES 2019 ارایه خواهد شد که پس از آن این خبر تکذیب شد و وعده رونمایی در نمایشگاه MWC 2019 را دادند. تا نمایشگاه MWC 2019 کمتر از یک هفته باقی مانده و حالا ال جی می گوید هنوز برای موبایل تاشو “خیلی” زود است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

موبایل منعطف فلکس پای

موبایل منعطف فلکس پای

در حالی که انتظار می رفت ال جی در نمایشگاه MWC 2019 همراه با یک موبایل 5G اقدام به معرفی موبایل تاشو خود کند اما حالا آن ها نظر خود را تغییر داده اند.

آقای Brian Kwon مدیر ال جی موبایل می گوید: “ما در حالی بررسی شرایط بودیم که آیا می توان در کنار موبایل 5G خود یک موبایل تاشو هم ارایه کنیم اما حالا تصمیم گرفتیم آن را تولید نکنیم.”

او می گوید کل نیاز بازار برای موبایل تاشو شاید چیزی حدود ۱ میلیون دستگاه باشد و احتمالا آن ها با آگاهی از رقبای قدرمندی مانند سامسونگ و موبایل تاشو آن ها، شاید بخواهند موبایل تاشو خود را زمانی ارایه کنند که برای آن تقاضای بیشتری باشد. اما اگر بخواهیم چنین نگاهی داشته باشیم، پس تکلیف نوآوری چه می شود؟ البته شاید این از عدم اعتماد به نفس بالای ال جی پیرامون موبایل تاشو آن ها باشد. به هر حال اگر فکر می کنید بهترین هستید (که غیر از این هم نباید باشد) پس ارایه کنید و اجازه بدهید کاربر انتخاب کند.

ال جی می گوید که فناوری تولید موبایل تاشو را دارد اما تا زمانی که تقاضا برای آن به حد کافی نرسد اقدام به تولید چنین دستگاه نمی کند.

نظر شما چیست؟‌ به نظر می رسد اولین موبایل تاشو که انتظارات بالایی از آن وجود دارد، محصول سامسونگ باشد که دو روز دیگر رسما معرفی می شود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

دیگه خوب سامسونگ بلخره بهترین تولید کننده موبایل در جهان هست همه نگاها اول به سمت سامسونگ هستن بعد برندهای دیگه،ولی الجی و برند های قدیمی باید معرفی کنن تا عرصه رو برای برندهای چینی تنگ کنن.چون چینی ها واقعا نظم بخش موبایل رو به هم ریختن.

Amir Hossein

همین طوری وضعیت ال جی وخیم هست
دیر به این عرصه بخواد ورود کنه شاید ضرر کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)