حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ام ۲ (Galaxy M2) با نمایشگر Infinity U ارایه می شود؟

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دو هفته پیش بود که سامسونگ با نمایشگرهای Infinity V، Infinity U و Infinity O تسلیم ناچ شد. هر چند سامسونگ از عبارت ناچ دوری می کند اما چه بخواهد چه نخواهد به هر حال این نمایشگرها هم که رونمایی کرده، نوعی بریدگی نمایشگر دارند، در حقیقت ناچ دارند. سامسونگ تلاش ویژه ای می کند تا دنباله رو اپل نباشد و اینطور هم به نظر نرسد و این نمایشگرها در ادامه همان است. در حالی که درباره استفاده از نمایشگر Infinity O در گلکسی اس ۱۰ بین علما اختلاف است، اما به نظر می رسد اولین ارایه سامسونگ از این دست نمایشگرها، نمایشگر Infinity U خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینید آیا گلکسی ام ۲ (Galaxy M2) با نمایشگر Infinity U ارایه می شود؟ اولین موبایل دارای بریدگی نمایشگر سامسونگ در خانواده گلکسی M ارایه می شود؟

بنچمارک Antutu گلکسی ام ۲

بنچمارک Antutu گلکسی ام ۲

این بنچمارک Antutu گلکسی ام ۲ است. مهم امتیاز یا مشخصات سخت افزاری Galaxy M2 یا سامسونگ SM-M205f نیست چون ما سه روز پیش در ترنجی دیدیم که گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با اگزینوس ۷۸۸۵ و اندروید ۸.۱ لو رفت. جهت رفع سو تفاهم باید بگویم گلکسی ام ۲۰ و گلکسی ام ۲ هر دو نام هایی هستند که به SM-M205f اطلاق می شود، هنوز نام نهایی مشخص نیست. در این بنچمارک Antutu، مهم رزلوشن نمایشگر است.

رزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ یعنی نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و این نسبت تصویر تا کنون به صورت گسترده در موبایل های دارای بریدگی نمایشگر عرضه شده است. گلکسی M2 با مشخصاتی چون چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ با ۳ گیگ حافظه رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی دقیقا شبیه به یک جانشین خانواده گلکسی جی (Galaxy J) است. پس می توان انتظار داشت که ساده ترین نوع بریدگی نمایشگر سامسونگ یعنی Infinity U یا Infinity V در آن استفاده شود.

گلکسی ام ۲

گلکسی ام ۲

شما چطور فکر می کنید؟ اولین موبایل با بریدگی نمایشگر سامسونگ گلکسی ام ۲ (Galaxy M2) خواهد بود؟ نمای جلوی این دستگاه اگر همین باشد خیلی خیلی شبیه به میان رده های جدید آنر و هوآوی مانند آنر ۱۰ لایت یا پی اسمارت ۲۰۱۹ است، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

بخواد این باشه که از جلو کپی همون گوشیاییه که گفتید

وقتی که سامسونگ دفتر کپی کردنشو باز می کنه :))))

علی شیخ زاده

اگه این باشه نمای جلو کاملا شبیه آنر ۱۰ لایته
باید دید نمای پشتی چ شکلیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)