حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده گلکسی A 2019 با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اپتیکال ارایه می شوند

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر به لطف چینی ها دیگر آنقدرها افسانه ای نیست، حداقل نمونه اپتیکال آن. ما گزارش های درباره اینکه هر سه عضو خانواده گلکسی اس 10 با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر عرضه می شوند را دو ماه پیش در ترنجی خواندیم. البته که گزارش ها به ما حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اولتراسونیک را برای گلکسی اس ۱۰ نشان می دهند اما حالا گفته می شود که خانواده گلکسی A 2019 با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اپتیکال ارایه می شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گفته می شود تامین کننده حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اپتیکال خانواده گلکسی A خبر از نهایی شدن استفاده از این حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در خانواده میان رده لوکس سامسونگ می دهند. عموما کمی بیش از یک ماه پیش از عرضه خانواده گلکسی اس شاهد ارایه خانواده گلکسی ای هستیم، هر چند تا همین حالا سه گلکسی A جدید با ویژگی های خاص معرفی شده اند.

همچنین خیلی بعید به نظر می رسد که همه خانواده گلکسی  A 2019 با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اپتیکال مجهز شوند و احتمالا این ویژگی برای اعضای گران تر در نظر گرفته شود ‌‌. حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اپتیکال نسبت به نمونه های اولتراسونیک کمی کندتر هستند و درجه امنیت آن ها در حد حسگر های اثرانگشت فعلی است.

نظر شما چیست؟ سامسونگ خانواده گلکسی A 2019 را پیش از خانواده گلکسی اس ۱۰ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه می کند؟ به هر حال ما در ترنجی خواندیم نوآوری های سامسونگ در میان رده های جدید هم رونمایی خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

سریه A از نظر کیفیت ساخت بدنه و قدرت سخت افزاری عالی بوده بعید نیست که زودتر از اس ۱۰ با امکاناتی که گفته شد معرفی بشه

BeFair

این کارها لازمه و الا توی این بازار نمی تونه باقی بمونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)