حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت وان پلاس 6T برای بهبود تشخیص چهره و پردازش تصویر ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، وان‌پلاس

وان پلاس 6T با اندروید ۹ و رابط کاربری شخصی سازی شده سبک و سریع اکسیژن ارائه شد. اولین ارایه ها همیشه نقص ها و مشکلاتی دارد که پس از عرضه عمومی مشخص می شود. حالا آپدیت وان پلاس 6T برای بهبود تشخیص چهره و پردازش تصویر ارایه شده که در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم، با ما همراه باشید.

آپدیت وان پلاس 6T با عنوان OxygenOS 9.0.6 ارایه می شود که وان پلاس در آن وعده بهبودهای قابل توجهی را داده است. از جمله مهم ترین آن ها می توان به بهبود فرآیند تشخیص چهره اشاره کرد. همچنین در پردازش تصویر نیز شاهد پیشرفت هایی خواهیم بود.

یکی از مهم ترین پیشرفت های دیگر در آپدیت OxygenOS 9.0.6 وان پلاس 6T را می توان مربوط به کاهش مصرف باتری در زمان آماده به کار دانست. درباره برطرف شدن باگ هایی چند که البته درباره خودشان صحبتی نشده است هم نوید داده می شود.

در حال حاضر آپدیت OxygenOS 9.0.6 وان پلاس 6T به صورت OTA برای کابران محدودی ارایه شده است و پس از تست های اولیه و عدم گزارش مشکل خاصی، به صورت عمومی تر عرضه شود.

پشتبانی نرم افزاری یکی از مواردی است که کاربران به مرور زمان درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کرده اند و به آن اهمیت بیشتری می دهند. این فاکتور برای شما چقدر اهمیت دارد؟ تا کنون عملکرد وان پلاس را در این زمینه چطور دیده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sami99069

. همچنین در پردازش تصویر زیر شاهد پیشرفت هایی خواهیم بود
پردازش تصویر کدام زیر؟ :))
عادت کردید بعد از تصویر کلمه زیر رو هم بیارید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)