حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل منعطف سامسونگ با مدل SM-F900U و حافظه ۵۱۲ گیگابایت عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما درباره موبایل منعطف سامسونگ اطلاعاتی چند داریم اما هنوز تا تکمیل این پازل فاصله بسیار است. در جدیدترین اطلاعات منتشر شده می بینیم که موبایل منعطف سامسونگ با مدل SM-F900U و حافظه ۵۱۲ گیگابایت عرضه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

می دانیم که سامسونگ موبایل منعطف خود را نیمه اول سال آتی میلادی رونمایی خواهد کرد. نمایشگر احتمالی که در آن استفاده خواهد شد با نام نمایشگر infinity flex چندی پیش رونمایی شد.

ما می دانیم که قیمت موبایل منعطف سامسونگ ۱۷۷۰ دلار است و آخر زمستان عرضه می شود و همچنین اینکه موبایل منعطف سامسونگ حداقل در مقیاس ۱ میلیون عدد تولید می شود. حالا علاوه بر این ها درباره دو موضوع قابل پیشبینی دیگر اطلاعاتی منتشر شده است.

اول اینکه مدل عددی موبایل منعطف سامسونگ SM-F900U خواهد بود. این تقریبا قابل حدس بود. همچنین اینکه انتخاب حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت نیز برای آن موجود است. از آنجا که گلکسی نوت ۹ با این میزان حافظه داخلی ارائه شد، تقریبا انتظار ارائه شده همه پرچمدارهای بعدی سامسونگ با این حافظه کاملا بدیهی است.

ما پیش از این با مشخص شدن رزلوشن و نسبت تصویر نمایشگر منعطف سامسونگ Infinity Flex با هم درباره کاربردی بودن یا نبودن آن صحبت کردیم. نظر شما چیست؟ درباره موبایل منعطف سامسونگ چه فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

بنظره اینم یک تنوع محصولی از سامسونگه واقعا قابل ستایشه امیدوارم همینجور پیش بره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)