حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل منعطف سامسونگ حداقل در مقیاس ۱ میلیون عدد تولید می شود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

سه روز پیش بود که نمایشگر سامسونگ Infinity Flex رسما معرفی شد و پس از مشخص شدن رزلوشن و نسبت نمایشگر منعطف سامسونگ Infinity Flex با هم صحبت کردیم که آیا کاربردی است یا نه؟ حالا مشخص شده که موبایل منعطف سامسونگ حداقل در مقیاس ۱ میلیون عدد تولید می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قیمت یکی از مهم ترین فاکتورهای موفقیت یا عدم موفقیت یک دستگاه و یا یک طرح نو است. به نظر می رسد سامسونگ اولین موبایل منعطف خود را هنوز قیمت گذاری نکرده است اما اگر بخواهد قیمت بالایی برای آن در نظر بگیرد، تصمیم واقعا گران کننده ای به شمار می رود. البته با توجه به فاکتور خمیده بودن و جذاب بودن برای ارایه اول، شاید کاربران از ان استقبال کنند ولی مشخصا تبدیل به جایگزین برای موبایل صفحه تخت (یا دولبه خمیده) اصلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ نخواهد شد، حداقل در این فاز.

موبایل منعطف سامسونگ که حتی به آن می توان تبلت خمیده سامسونگ هم گفت در حالت باز شده یک تبلت ۷.۳ اینچی و در حالت بسته یک موبایل ۴.۶ اینچی خواهد بود. سامسونگ معتقد است چیزی که موبایل منعطف آن ها را با دستگاه های دیگر مثل اولین موبایل منعطف دنیا یعنی FlexPai متمایز می کند، رابط کاربری آن هاست که با همکاری گوگل توسعه داده شده است و پیش از عرضه نسخه نهایی با نظر توسعه دهنده ها هم تکمیل خواهد شد.

سامسونگ در نظر دارد تا حداقل ۱ میلیون عدد دستگاه از موبایل منعطف خود تولید کند و این عدد بزرگی برای یک پروژه این چنینی به شمار می رود. البته در صورت استقبال بیشتر شاید تعداد آن بیشتر هم بشود، حتما به یاد دارید که گلکسی نوت اج نیز قرار بود به عنوان یک دستگاه محدود عرضه شود اما بعد از استقبال کاربران این میزان بیشتر شد.

جالب است بدانید که قیمت FlexPai هم از ۱۳۰۰ دلار آغاز بوده و شاید قیمت موبایل منعطف سامسونگ از آن کمتر نباشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید اولین موبایل منعطف سامسونگ که در نیمه اول سال ۲۰۱۹ رسما رونمایی می شود بتواند دستگاه موفقی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بنظرم فعلا به درد نمیخوره

chalton

واقعا سامسونگ با معرفی این گوشی منعطف انقلابی در صنعت موبایل ایجاد کرد،فقط کاشکی موقع معرفی این گوشی تو قاب نبود و طراحیش رو میدیدم،تا 6 ماه دیگه این گوشی به صورت کامل و با بر طرف کردن نقطه ضعف هاش و توضیع میشه تو بازار و مممنه حتی سایز صفحه نمایش هم ارتقا پیدا کنه.

سامسونگ روح بخش دنیای تکنولوژی.

Faraz

Man ke mikharam kash rahat bshe kharid to iran

علی شیخ زاده

وقتی موبایل تاشو ۱۴۵۰ دلار قیمت داره به نظرتون موبایل منعطف چقد قیمت داره؟
خرید موبایل منعطف اونم تو ایران؟?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)