حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنل نمایشگر آنر وی ۲۰ (Honor V20) با بریدگی نمایشگر قطره طور لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، شایعات

آنر وی ۲۰ (Honor V20) به نوعی پرچمدار آنر خواهد بود که قیمت مناسب تری را ارایه خواهد کرد. امروز پنل نمایشگر آنر وی ۲۰ (Honor V20) با بریدگی نمایشگر قطره طور لو رفته که می توانیم در ادامه با هم آنر V20 را ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

دیروز بود که هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ (Huawei P Smart 2019) با بریدگی نمایشگر قطره طور لو رفت. به نظر می رسد سال ۲۰۱۹ برای هوآوی و آنر سالی پر از موبایل های دارای بریدگی نمایشگر قطره طور باشد. این اتفاق خوبی هم هست چون به هر حال این دستگاه ها فقط دوربین سلفی دارند که در این بخش جای بگیرد و بلندگوی نیز روی لبه می نشیند.

نمایشگر آنر وی ۲۰

نمایشگر آنر وی ۲۰

سامسونگ با معرفی نمایشگر Infinity O بالای این بریدگی نمایشگر قطره طور نیز چند پیکسل قرار داده تا یک دایره در میان نمایشگر باشد و این باعث خاص بودن طراحی و تمایز محصولات سامسونگ از دیگر محصولات می شود. اما به آنر وی ۲۰ (Honor V20) بپردازیم.

چیپست کایرین ۹۸۰ از محتمل ترین حدس های کم خطا درباره Honor V20 است

قطعا چیپست کایرین ۹۸۰ از محتمل ترین حدس های کم خطا درباره Honor V20 است. این فقط پنل نمایشگر آنر V20 است و درباره قاب پشتی هیچ اطلاعاتی نداریم که ببینیم دوربین سه گانه در آن به کار می رود یا حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی است یا خیر؟ در حال حاضر در محصولات آنر فقط آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) دوربین سه گانه و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر دارد. اینکه این زیر برند هوآوی بخواهد برای پرچمدار جدید و عمومی تر خود بخواهد این تصمیم را بگیرد هنوز مشخص نیست.

نمایشگر آنر وی ۲۰

نمایشگر آنر وی ۲۰

نظر شما چیست درباره آنر وی ۲۰ (Honor V20) احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

همون میت ۲۰ منتها با نام آنر?

CAPCOM

ای کاش تو مدل آنر یه چیپست دیگه بکار میبرد
من امروز لینوکس رو روی گوشیم اجرا کردم جالبو سرگرم کنندست آدمو یاد گذشته ها میندازه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)